Beantwoord

Geen bereik spanje

  • 13 november 2020
  • 9 reacties
  • 354 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik ben in spanje en krijg geen verbinding met de netwerken hier.

Ik heb geen betaal achterstand en nooit gehad. 

Mijn toestel is een huawei p20. 

Ik heb de sim in een iPhone geprobeert en ook daar niets. 

Graag een oplossend advies

Groet Joost 

icon

Beste antwoord door CrisTien 13 november 2020, 09:20

Goedemorgen @1nebi  Welkom in de community.

Probeer even handmatig een andere provider.

Klik hier om te lezen wie er beschikbaar zou kunnen zijn.

Hopelijk is dat de oplossing.

Fijn weekend 

Bekijk origineel

9 reacties

Hoi Hajar, 

 

Ik heb van grumpie het advies gekregen om in tmobile app mijn blokkades mbt to EU aan te passen. Dit heeft gewerkt. 

Alles nu OK 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @1nebi  Welkom in de community.

Probeer even handmatig een andere provider.

Klik hier om te lezen wie er beschikbaar zou kunnen zijn.

Hopelijk is dat de oplossing.

Fijn weekend 

Reputatie 7
Badge +20

@1nebi  is het gelukt?

Hoi, 

Nee, het is niet gelukt!

Ik melde dat ik uit de e verschillende netwerken kon kiezen, echter de sim verbind er niet mee. 

Ook de sim geprobeert op een ander mobiel. 

Wat weken geleden, het zelfde gehad in Duitsland. Het zou in orde moeten zijn volgens tmobile en nu in spanje weer. 

Ik heb er nu flink last van dat ik niet gebeld kan worden en/of zelf kan bellen.

Ik ben bang dat ook nu weer ik niet kan uitgaan dat ik bereikbaar ben in Europa.

Hopenlijk gaat er wat veranderen want dit is niks zo. 

Groet Joost 

Reputatie 2

Klinkt misschien vreemd, maar als je bi de app je instellingen check staan de blokkeringen voor buitenland dan goed?

Helemaal juist grumpie... Top 👍

Reputatie 2

Goed om te horen hoop dat het echt opgelost kan worden voor je.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @1nebi 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie geen blokkades staan. Met welke netwerken ben je verbonden? Werkt een ander simkaart wel in jouw toestel? Zou je het volgende kunnen proberen? 

  • Ga naar 'Instellingen'
  • Kies 'Meer instellingen'
  • Kies 'Mobiele netwerken'
  • Vink 'Roaming' aan of verzet het schuifje

Ik ben benieuwd of het dan werkt en anders kun je aangeven hoelang je daar nog bent? Dan kan ik dit doorzetten naar onze technsiche specialisten. 

Reputatie 7
Badge +20

Super! Bedankt voor de terugkoppeling en wens je heel veel plezier in Spanje!

Reageer