Beantwoord

Geen data verbruik update in My-T-Mobile

• 12 november 2018
  • 15 reacties
  • 639 Bekeken

Ik heb in het buitenland al een paar dagen geen update gehad van mijn data verbruik in de My- T-Mobile app.
icon

Beste antwoord door David 13 november 2018, 10:13

Hi Corfontaine,

Zou je kunnen aangeven of dit om de dagbundel van 5 GB gaat? Deze is namelijk niet te gebruiken in het buitenland, want op dat moment ga je de 10 GB voor in de EU gebruiken. Als ik via jouw My T-Mobile naar 'Verbruikstatus ga', dan zie ik wel dataverbruik. Het is even wat verder zoeken, maar gaat dus goed! Als je het echter ook daar niet terug kunt vinden, kun je even de My T-Mobile App opnieuw installeren om het probleem op te lossen!

We horen graag of je het hebt gevonden!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Corfontaine,

Zou je kunnen aangeven of dit om de dagbundel van 5 GB gaat? Deze is namelijk niet te gebruiken in het buitenland, want op dat moment ga je de 10 GB voor in de EU gebruiken. Als ik via jouw My T-Mobile naar 'Verbruikstatus ga', dan zie ik wel dataverbruik. Het is even wat verder zoeken, maar gaat dus goed! Als je het echter ook daar niet terug kunt vinden, kun je even de My T-Mobile App opnieuw installeren om het probleem op te lossen!

We horen graag of je het hebt gevonden!
Hi David, het gaat om de 10Gb die ik in het buitenland momenteel gebruik. Het heeft tot op een paar dagen geleden goed gewerkt.
Reputatie 7
Badge +20
Hey @corfontaine,

Had je de My T-Mobile App al opnieuw geïnstalleerd? Ik zie namelijk ook weer een verschil in jouw verbruikstatus via de website. De verbruikstatus via jouw app kan ik niet inzien, maar het dataverbruik wordt wel gewoon geteld, dus dat gaat in ieder geval goed.

Installeer de app even opnieuw en anders kun je het voor nu in ieder geval bijhouden via de website! Nog veel plezier over de grens! 😎
Inmiddels werkt het weer zonder de app op iphone en ipad te vernieuwen. 🤟🤟
Reputatie 1

Ik heb hetzelfde probleem. Sinds 18/1 is er geen update meer zichtbaar van de verbruikte data. Bekend probleem?

Reputatie 1

PS. Online is er ook geen update te zien sinds 18/1 dus het probleem zit hem niet in de app. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ErikCoolen 

Dit topic  is van 2018 en op dit moment zijn er niet meer meldingen bekend hierover. Zou je voor de zekerheid toch je My T-Mobile app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden?.Wat ik ook zou kunnen doen is e My T-Mobile account verwijderen en dan kun je een nieuwe aanmaken.  Vaak lost dat toch het probleem op. Ga je daarmee akkoord?

Reputatie 1

Hi @ErikCoolen 

Dit topic  is van 2018 en op dit moment zijn er niet meer meldingen bekend hierover. Zou je voor de zekerheid toch je My T-Mobile app kunnen verwijderen en opnieuw downloaden?.Wat ik ook zou kunnen doen is e My T-Mobile account verwijderen en dan kun je een nieuwe aanmaken.  Vaak lost dat toch het probleem op. Ga je daarmee akkoord?

Goedemorgen Hajar! Dank voor je reactie. Ik heb de app opnieuw gedownload maar dat heeft geen verschil uitgemaakt. De data van 18/1 blijven nog steeds de laatst zichtbare. Zou jij mijn account willen verwijderen en opnieuw aanmaken? Hopelijk gaat dat wel werken. Dank alvast!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @ErikCoolen 

Bedankt voor het testen. Ik heb je My T-Mobile account verwijderd zou je een nieuwe kunnen aanmaken? Ik ben benieuwd of het daarmee is opgelost!

Reputatie 1

Opnieuw goedemorgen! Account verwijderd en opnieuw aangemaakt. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas lijkt er nog steeds een probleem te zijn. Ik zie nu het dataverbruik t/m 19 januari. Dat is één dag winst.. :) Maar normaal  zie ik het verbruik t/m gisteren. Heb je misschien nog een andere oplossing? Dank!

Reputatie 6
Badge +5

Goedemiddag, 

Kijk aan, een dag winst! Dan hebben we al een stap in de goede richting! :wink:  Ik heb via een computer in jouw account gekeken, hier lijkt alles goed te gaan. Zou je eens via een laptop of computer (indien mogelijk) kunnen kijken of hier jouw MB-verbruik wel up to date is? Op deze manier kunnen we in ieder geval achterhalen of het probleem bij de app ligt of niet. Laat je het even weten? 

Reputatie 1

Hi Evy, ook jij bedankt voor je snelle reactie. Ik ben even naar mijn laptop gegaan en online zie ik feitelijk hetzelfde als wanneer ik de app opstart (zowel op iOS als op Android). Zie afbeelding van de online gegevens op mijn laptop.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ErikCoolen,

Een erg vreemd probleem! Ik heb het via verschillende browsers geprobeerd en krijg eigenlijk iedere keer het accurate en actuele verbruik te zien. Ik zie zelfs het verbruik terug van vandaag. Het probleem is ook nog niet bij anderen opgedoken, dus we moeten even wat verder gaan graven.

Heb je online ook al eens de cookies verwijderd en een andere browser getest om te kijken of dit effect heeft bij het zien van het juiste verbruik? Maak je gebruik van de laatste software op jouw telefoon en van de My T-Mobile App? Van welke telefoon en software maak je gebruik? Het zijn weer even een aantal vragen, maar zo kunnen wij scherp krijgen waar het probleem zit en dit, indien nodig, doorzetten naar de developers van My T-Mobile. 

We zien jouw bericht graag tegemoet, Erik!

Reputatie 1

Goedemorgen David,

Sinds vanochtend vroeg zie ik in de app(s) weer het correcte dataverbruik, tot en met gisteren. Dank voor jullie hulp. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is goed nieuws, mooi dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer