Beantwoord

Geen dekking

  • 13 mei 2020
  • 9 reacties
  • 194 Bekeken

Beste

Wij hebben sinds gisteren morgen 11.00 geen netwerk verbinding meer van T-Mobile. Zitten steeds op Belgisch netwerk.

icon

Beste antwoord door Hajar 14 mei 2020, 16:03

Hi @sappiman 

Ik heb het voor je gecontroleerd en er vinden momenteel werkzaamheden plaats op die postcode. We verwachten de problemen op te lossen binnen: minder dan 5 dagen. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Goedemorgen @sappiman,

Gaat het om een prepaid of postpaid (abonnement) aansluiting?
Geeft de dekkingskaart een storing aan? Vul je gegevens in en dan zie je meteen de status van het netwerk. Mocht er geen storing vermeld staan, zou je hier dan een melding van kunnen maken? Dan kan een T-Mobile netwerk specialist je melding onderzoeken en je vervolgens van terugkoppeling voorzien. 

Hallo

Wij hebben beide een abo op onze gsm. Bij de dekkingskaart geeft hij storingen aan. Maar zie nergens eens update staan over of het verholpen is oid.

Hier hetzelfde en de storingskaart werkt niet 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @sappiman en @cmr 

We ervaren inderdaad wat netwerk problemen met PrePaid. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! 

Wat problemen met prepaid? Heb geen prepaid en de storing duurt nu al van gisteren morgen 12 mei 11.00 uur. Gewoonweg slecht.

Ja precies prepaid ?   

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sappiman en @cmr 

Ik denk dat mijn collega het verkeerd heeft begrepen, er loopt namelijk een ander issue wat betreft PrePaid. Excuses voor de verwarring! Wel jammer is dat jullie beide een mindere dekking ervaren. Mag ik vragen op welke postcode jullie dit ervaren en ervaren jullie dit op een specifieke locatie of overal? Dan kan ik controleren of er werkzaamheden zijn of dergelijke. Hebben jullie je toestel al opnieuw gestart en is je dekking dan wel beter? Zo niet, heb je dan de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in je eigen toestel? Dan kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag van jullie!

Hajar,

Het probleem postcode gebied is 6215ek. Wij hebben beide weinig tot helemaal geen verbinding op deze plek. Als ik vanuit mijn werk op postcode gebied 6211aa ben heb ik volledig bereik maar krijg helemaal geen verbinding met het thuisfront. Beide telefoons zijn al diverse keren opnieuw opgestart. Ik heb hier al meeste keren melding van gemaakt maar totaal geen terugkoppelingen over gehad. Ben niet blij kan ik je zeggen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @sappiman 

Ik heb het voor je gecontroleerd en er vinden momenteel werkzaamheden plaats op die postcode. We verwachten de problemen op te lossen binnen: minder dan 5 dagen. Excuses voor het ongemak!

Reageer