Beantwoord

Geen glasvezelverbinding Eindhoven

  • 28 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Sinds vanochtend geen internet. Router al eens spanningsloos gemaakt en fabrieksreset gegeven, zonder resultaat. Graag een update vanuit Tmobile hierover...
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 28 oktober 2018, 09:04

Hallo @justusM @FSan,

Op dit moment is een storing bij de netbeheerder hierdoor werkt mogelijk je internet verbinding niet.
Je word op de hoogte gehouden in het Algemene storings topic.

Dit topic is gesloten
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo @JustusM
Het lijkt er op dat er een storing is bij de netbeheerder. providers Xs4all Online KPN en Telfort hebben ook een storing in zuid Nederland.
Sinds vanochtend geen internet. Router al eens spanningsloos gemaakt en fabrieksreset gegeven, zonder resultaat. Graag een update vanuit Tmobile hierover...
Hier precies hetzelfde 😠
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @justusM @FSan,

Op dit moment is een storing bij de netbeheerder hierdoor werkt mogelijk je internet verbinding niet.
Je word op de hoogte gehouden in het Algemene storings topic.

Dit topic is gesloten