Beantwoord

Geen internet?

• 22 juni 2017
  • 3 reacties
  • 90 Bekeken

Hoi, ik heb een probleempje... Als ik mijn 4G internet aanzet of 2G of 3G krijg ik helemaal geen netwerkt. Ik heb bereik meer dan genoeg. Alleen het 4G tekentje komt niet te voorschijn. Gisterenavond deed deze het nog prima. Enig idee hoe het kan? Ik maak gebruik van de Samsung s7 Edge. En er staat overigens ook geen blokkade op mijn telefoon bij de instelling over maximaal dataverbruik.
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2017, 09:00

Hoi OnsFrenske & Bram,

Er was een kort probleem op het netwerk waardoor er bepaalde functionaliteiten wegvielen. Ondertussen is het probleem al opgelost, dus alles zou weer moeten werken! Als je nog problemen ervaart, start dan even jouw toestel opnieuw op. Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het goed moeten gaan! Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp. Mocht je nog problemen ervaren, laat daar dan een even een reactie achter. Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Idem in Leiden sinds in ieder geval 06:30 vanochtend. Ook hier alle toestel instellingen nagelopen en voor de zekerheid gereset. Ik heb een melding gemaakt op de dekkingskaart, misschien nuttig als jij dat ook doet?
Idem in Leiden sinds in ieder geval 06:30 vanochtend. Ook hier alle toestel instellingen nagelopen en voor de zekerheid gereset. Ik heb een melding gemaakt op de dekkingskaart, misschien nuttig als jij dat ook doet? Update: Bij mij werkte het een uur later in ieder geval weer wel, spontaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi OnsFrenske & Bram,

Er was een kort probleem op het netwerk waardoor er bepaalde functionaliteiten wegvielen. Ondertussen is het probleem al opgelost, dus alles zou weer moeten werken! Als je nog problemen ervaart, start dan even jouw toestel opnieuw op. Je wordt dan opnieuw aangemeld op het netwerk en dan zou het goed moeten gaan! Excuses voor dit ongemak!

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp. Mocht je nog problemen ervaren, laat daar dan een even een reactie achter. Dit topic gaat op slot.