Beantwoord

Geen internet buiten randstad

• 11 december 2017
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Wederom geen internet buiten de randstad, dit is mij al gebeurd in Putten, Zeist, Nijmegen en afgelopen weekend in Laren. Echt heel naar als je op fairs staat in deze tijd en klanten kunnen niet digitaal afrekenen!!
icon

Beste antwoord door David 12 december 2017, 11:51

Hoi Diane,

Erg jammer om te lezen dat je geen goede netwerkervaring hebt en het is inderdaad behoorlijk lastig als klanten dan niet kunnen afrekenen!

Ben je vaak op die fairs voor het werk? Ik weet natuurlijk de specifieke locaties niet van deze fairs, maar het is wel opmerkelijk dat het in zoveel steden gebeurt. Deze steden hebben, op een uitzondering na, een stabiele dekking en zouden dus een goede netwerkervaring moeten bieden. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het evenement ergens wordt gehouden waar de mast een slecht signaal geeft, maar dat kan ik op dit moment niet voor je controleren. Je kunt dit op onze dekkingskaart controleren en als je vaak op een plek werkt waar een verminderde dekking is, dan kun je daar ook gelijk een melding van maken op de dekkingskaart.

Heb je trouwens al eens een kruistest geprobeerd? Als je dit doet, dan kun je namelijk controleren of het misschien aan de simkaart of jouw toestel ligt. Met de kruistest weet je dit direct en als het dan blijkt dat het aan de sim of het toestel ligt, dan kunnen we ook weer verdere stappen ondernemen!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en mocht je nog vragen hebben, horen we dat ook graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Diane,

Erg jammer om te lezen dat je geen goede netwerkervaring hebt en het is inderdaad behoorlijk lastig als klanten dan niet kunnen afrekenen!

Ben je vaak op die fairs voor het werk? Ik weet natuurlijk de specifieke locaties niet van deze fairs, maar het is wel opmerkelijk dat het in zoveel steden gebeurt. Deze steden hebben, op een uitzondering na, een stabiele dekking en zouden dus een goede netwerkervaring moeten bieden. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat het evenement ergens wordt gehouden waar de mast een slecht signaal geeft, maar dat kan ik op dit moment niet voor je controleren. Je kunt dit op onze dekkingskaart controleren en als je vaak op een plek werkt waar een verminderde dekking is, dan kun je daar ook gelijk een melding van maken op de dekkingskaart.

Heb je trouwens al eens een kruistest geprobeerd? Als je dit doet, dan kun je namelijk controleren of het misschien aan de simkaart of jouw toestel ligt. Met de kruistest weet je dit direct en als het dan blijkt dat het aan de sim of het toestel ligt, dan kunnen we ook weer verdere stappen ondernemen!

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en mocht je nog vragen hebben, horen we dat ook graag!
Reputatie 3
Badge +13
Wederom geen internet buiten de randstad, dit is mij al gebeurd in Putten, Zeist, Nijmegen en afgelopen weekend in Laren. Echt heel naar als je op fairs staat in deze tijd en klanten kunnen niet digitaal afrekenen!!

Waar in Putten is dat precies? Want ik kom dagelijks in Putten en ik heb er nooit problemen en altijd een goede verbinding. Het enige wat ik mij kan voorstelling is de wijk Bijsteren en enkele winkels in het centrum zoals in de Lidl en Plus. Daar is het binnen soms wel slecht, maar de rest is goed. 🙂
Hoi David, hoe kan ik een kruistest doen? Ik heb het vermoeden dat ik een oude SImkaart heb. Hoe kom ik daar achter? Maar eerlijk gezegd wil ik het liefst mijn abonnement opzeggen. Komend weekend sta ik in Baarn en ik kan me niet veroorloven dat klanten wederom niet kunnen pinnen.:(
Hoi Diane2709.

Een kruistest houdt in dat je een andere simkaart in het toestel test en jouw simkaart in een ander toestel. Zo valt te achterhalen of het probleem in het toestel zelf zit of dat de simkaart het veroorzaakt.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Diane2709,

Ik heb meteen even gecheckt of je een verouderde simkaart hebt, maar dat is niet het geval. Blijft natuurlijk nog steeds rot dat je dit probleem ervaart en ik zou het erg jammer vinden als je hierdoor jouw abonnement wilt opzeggen! Daarom wil ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit opgelost wordt. Heb je de kruistest misschien al kunnen testen? Kaassausje heeft uitgelegd hoe dit moet. Kom je er daarmee uit?

Mocht het niet lukken, laat het ons dan zeker even weten, dan gaan we kijken wat we nog meer voor je kunnen doen!

Reageer