Beantwoord

Geen internet buitenshuis

• 7 februari 2017
  • 3 reacties
  • 1991 Bekeken

Geachte lezer
Als ik thuis ben kan ik zonder problemen internette
En als ik de deur uit gaat heb ik geen internet meer
En terwijl ik wel een abonnement heb
icon

Beste antwoord door Amy 8 februari 2017, 09:20

Hi Jenifer,

Onhandig dat dit niet werkt, goed dat je aan de bel trekt! :8

Je hebt een Go abonnement en je hebt dus wel internet in je bundels! Ik zie dat je ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de Chat maar ik zie verder niet wat daar precies besproken is. Heb je de bovenstaande reacties al gezien? Zou je eens in je toestel bij je instellingen willen kijken of je mobiele data / mobiele gegevens aan hebt staan? Er zijn namelijk ook geen blokkades actief hierop. Mocht je het niet kunnen vinden wil je dan aangeven van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je een stuk gerichter helpen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo Jennifer,

Lijkt erop dat je thuis gewoon wifi hebt en dat het daarom werkt. Maar eerst even de vraag wat voor abonnementen heb je thuis en mobiel? :?
Hoi jenifer, welkom op het klantenforum.

Heb je mobiele gegevens wel aan als je de deur uit gaat? Anders werkt het internet inderdaad niet.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Jenifer,

Onhandig dat dit niet werkt, goed dat je aan de bel trekt! :8

Je hebt een Go abonnement en je hebt dus wel internet in je bundels! Ik zie dat je ook contact hebt gehad met een van mijn collega's via de Chat maar ik zie verder niet wat daar precies besproken is. Heb je de bovenstaande reacties al gezien? Zou je eens in je toestel bij je instellingen willen kijken of je mobiele data / mobiele gegevens aan hebt staan? Er zijn namelijk ook geen blokkades actief hierop. Mocht je het niet kunnen vinden wil je dan aangeven van welk type toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je een stuk gerichter helpen!