Vraag

Geen internet Castricum

  • 25 november 2017
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Sinds deze ochtend hebben we geen internet. Probeer al tijden de Klantenservice te bellen, maar daar is het in de file staan.
Nog meer laat van in Castricum of omgeving?

3 reacties

...last van, zeg maar
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frank,

Gaat dit over Mobiel of Thuis ?
Bij mobiel even de telefoon opnieuw opstarten, als dat niet werkt even de Sim kaart in een andere telefoon testen.
Bij Thuis even het modem herstarten en even kijken of wan/fiber wel brand.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Frank,

Goed dat je het ons even laat weten!

Heb je hier op het moment nog steeds last van of is het opgelost? Zo niet, zou je dan kunnen aangeven wat er precies verkeerd gaat? Ervaar je heel langzaam internet of juist helemaal niets? Wat zie je in het scherm staan bij het netwerk? Bij ons is geen storing op jouw postcode bekend, ook niet van het weekend. Ik ben dan ook benieuwd of je alleen thuis problemen ervaart of overal? Daarnaast kun je ook de tips van Hidden.nld (voor mobiel) even testen, dan komen we al een heel stuk verder!

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie! Hopelijk is het al opgelost, maar anders helpen we je graag verder! 🙂

Reageer