Beantwoord

Geen internet op mobiel wel in het abonnement.

  • 8 februari 2017
  • 1 reactie
  • 1312 Bekeken

Geen internet op mobiel zit wel in het abonnement.
icon

Beste antwoord door Skyrider 8 februari 2017, 13:30

Goedemiddag Suzanne.



Voor de meeste toestellen kun je via My T-Mobile de instellingen voor internet direct naar jouw toestel laten versturen. Je kunt de instellingen ook handmatig invoeren. In de T-Mobile Toestelhulp vind je de stap-voor-stap instructies voor het instellen van internet.



Het kan zijn dat jouw merk/type toestel (nog) niet wordt genoemd in de T-Mobile Toestelhulp. In dat geval kun je via "Instellen telefoon voor mobiel internet" de APN instellingen vinden.



Verder is het ook belangrijk dat je mobiel internet aan staat.



Android

• Ga naar instellingen;

• Ga naar 'Draadloos en netwerken';

• Ga naar 'Mobiele netwerken';

• Zorg ervoor dat het vakje bij 'gegevenstoegang aan' is aangevinkt.



Voor iOS (iPhone):

• Ga naar instellingen;

• Ga naar mobiel netwerk

• Zorg ervoor dat "Mobiele data" aan staat.







Indien je in het buitenland bent, zet dan Roaming aan! 😃 Maar vergeet niet dat hierbij extra kosten 'kunnen' worden verrekend (indien in buitenland) afhankelijk in wat voor soort abonnement je zit.



Hoor graag of dat werkt voor je.



Vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag Suzanne.

Voor de meeste toestellen kun je via My T-Mobile de instellingen voor internet direct naar jouw toestel laten versturen. Je kunt de instellingen ook handmatig invoeren. In de T-Mobile Toestelhulp vind je de stap-voor-stap instructies voor het instellen van internet.

Het kan zijn dat jouw merk/type toestel (nog) niet wordt genoemd in de T-Mobile Toestelhulp. In dat geval kun je via "Instellen telefoon voor mobiel internet" de APN instellingen vinden.

Verder is het ook belangrijk dat je mobiel internet aan staat.

Android
• Ga naar instellingen;
• Ga naar 'Draadloos en netwerken';
• Ga naar 'Mobiele netwerken';
• Zorg ervoor dat het vakje bij 'gegevenstoegang aan' is aangevinkt.

Voor iOS (iPhone):
• Ga naar instellingen;
• Ga naar mobiel netwerk
• Zorg ervoor dat "Mobiele data" aan staat.



Indien je in het buitenland bent, zet dan Roaming aan! 😃 Maar vergeet niet dat hierbij extra kosten 'kunnen' worden verrekend (indien in buitenland) afhankelijk in wat voor soort abonnement je zit.

Hoor graag of dat werkt voor je.

Vriendelijke groeten,
Skyrider

Reageer