Beantwoord

Geen internet van thuis

  • 20 juni 2017
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Nissewaard geen Internet
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 09:21

Hey Kortspijk,



Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!



Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Kortspijk,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!