Beantwoord

Geen mobiel internet

• 21 mei 2020
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben sinds gisteren overgegaan op T-mobile op een Iphone 7. Ik heb sindsdien nog geen mobiel internet gehad. Er staat wel net T-mobile en 4G boven in beeld, maar heb dus geen bereik. Mijn instellingen staan volgens mij allemaal goed. Netwerkinstellingen heb ik ook vrnieuwd. Er is geen blokkade op mijn simkaart. Mijn dochter maakt gebruik van hetzelfde netwerk, en heeft geen problemen. 

icon

Beste antwoord door Dvuunen 22 mei 2020, 00:50

Opgelost. De APN bij mobiele data stond niet op smartsites.t-mobile maar op Internet.keepgo.com. Bedankt voor het meedenken waqqas!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dvuunen 

Er staat wel boven T-mobile 4G maar je kan niet internetten en ook niet bellen of gebeld worden?

Helpt het om je telefoon opnieuw op te starten zodat er opnieuw verbinding gemaakt kan worden met het netwerk? Als dat niet helpt probeer dan eens de netwerkinstellingen te herstellen.

Kijken of de simkaart het in een ander toestel wel doet kan je ook nog proberen.

Ik kan wel bellen en gebeld worden. Opnieuw opstarten helpt niet. Op een andere telefoon werkt internet met deze simkaart  wel via 4G. Voor zover ik kan zien staan mijn instellingen goed, maar blijkbaar niet. Ik heb mijn netwerkinstellingen hersteld. Ben nu wel al mijn wifiwachtwoorden kwijt, maar ook dat hielp niet. 

Opgelost. De APN bij mobiele data stond niet op smartsites.t-mobile maar op Internet.keepgo.com. Bedankt voor het meedenken waqqas!

Reageer