Beantwoord

Geen mobiel netwerk

  • 23 januari 2021
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Drie verschillende telefoons, alle bij Tmobile, en sinds gisteravond kunnen we niet meer bellen of gebeld worden. Af en toe een H of E in netwerkstatus maar grotendeels geen bereik. Leuk als je moet inloggen bijvoorbeeld bij DigiD en je geen smsjes kan ontvangen. 

Storingskaart schiet niks op. Ik kan ook niet bellen met de klantenservice om hierover een vraag te stellen. Lekker als we opgeroepen moeten worden voor de zorg maar onze telefoons niet overgaan. Internet en wifi staan er los van gezien dit niet via Tmobile gaat, maar met drie verschillende toestellen en abonnementen zou het erg bijzonder zijn wanneer het aan onze zijde ligt. 

Hoe nu verder????

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 23 januari 2021, 12:41

Hallo @Fam Molenaar 

Is dit probleem alleen op 1 locatie en is het bereik wel beter op andere locaties?

Het zou misschien aan een zendmast kunnen liggen, op de dekkingskaart kan je de dekking controleren door je postcode in te voeren en misschien staat er dan ook iets bij vermeldt. Een melding doen via de dekkingskaart kan ook.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Fam Molenaar 

Is dit probleem alleen op 1 locatie en is het bereik wel beter op andere locaties?

Het zou misschien aan een zendmast kunnen liggen, op de dekkingskaart kan je de dekking controleren door je postcode in te voeren en misschien staat er dan ook iets bij vermeldt. Een melding doen via de dekkingskaart kan ook.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Reputatie 6
Badge +12

Als je wel WiFi hebt kun je nu wel voice over wifi gebruiken.

Mijn dochter kan aan de andere kant van het dorp wel bellen, maar thuis dus geen netwerk. Storing geprobeerd in te voeren bij de kaart maar hij slaat het niet op en volgens datzelfde is er geen storing. 

We wachten het maar af. Klaarblijkelijk kunnen we niet meer doen. Bedankt. 

Reageer