Vraag

Geen mobiel netwerk meer na update

• 21 mei 2020
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik kreeg een update van het mobiel netwerk van T mobile, op de iPhone 5C. Netjes bijgewerkt maar sindsdien geen netwerk meer. Mobiel netwerk gereset en hij deed het weer totdat hij weer vroeg om netwerk bij te werken en sindsdien weer geen service.

Hoe kan dat precies?

Moet ik dan maar niet mijn netwerk updaten?

met vriendelijke groet,

Auke 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Auke,

Heb je een software update gedaan? Heb je daarna ook je toestel opnieuw gestart? Is je mobiele netwerk wel ingeschakeld na het updaten? Op welke manier heb je netwerkinstellingen herstelt? Als het na het instellen steeds geen mobiele netwerk hebt dan zou ik inderdaad niet updaten. Je kan op deze pagina wat tips vinden die je kan uitproberen. 

Laat je weten of het lukt?

Ik heb de iOS 10.3.3,

Telefoon opnieuw opgestart, mobiel netwerk ingeschakeld. Ik heb netwerk instellingen via mobiel netwerk opnieuw ingesteld (het balkje van opnieuw instellen).

Helaas na het herstellen doet ie het ook niet meer, simkaart doet het wel op andere telefoons maar ook geen service.

Ik ga de tips eens even lezen,

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Auke_Gouda  Ben je in de mogelijkheid om iemand anders zijn Sim te testen in jouw telefoon?

Omdat je zegt dat de simkaart ook in een andere telefoon geen netwerk geeft klinkt dit als ‘Simkaart stuk’

kan je langs een TM shop gaan? Daar kunnen ze je aan een andere Sim helpen zodat je gelijk weet of je Sim stuk is.

Groetjes en fijn weekend. 

Reageer