Beantwoord

Geen netwerk

  • 17 januari 2017
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik heb al de hele dag geen netwerk. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Pilovali 17 januari 2017, 19:42

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,



Ik heb geen idee hoe dat komt, ik heb helaas geen glazenbol. Het kunnen verschillende dingen zijn:

- Je bent geblokkeerd

- Er is geen dekking (door bv een storing)

- Simkaart is defect

- Telefoon is defect



Stop je simkaart eens in een ander toestel, en kijk als het dan wel werkt. En probeer even om een andere simkaart in je toestel te stoppen, zo kun je uitsluiten als het aan je simkaart ligt. Tenslotte: check de dekkingskaart voor eventuele storingen of werkzaamheden.



Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ik heb geen idee hoe dat komt, ik heb helaas geen glazenbol. Het kunnen verschillende dingen zijn:
- Je bent geblokkeerd
- Er is geen dekking (door bv een storing)
- Simkaart is defect
- Telefoon is defect

Stop je simkaart eens in een ander toestel, en kijk als het dan wel werkt. En probeer even om een andere simkaart in je toestel te stoppen, zo kun je uitsluiten als het aan je simkaart ligt. Tenslotte: check de dekkingskaart voor eventuele storingen of werkzaamheden.

Groet,

Reageer