Beantwoord

Geen netwerk

  • 28 januari 2017
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

We hebben nu al 3 dagen geen netwerk,wanneer denken jullie dit probleem op te lossen?
Heel vervelend dat we niet te bereiken zijn en zelf niet kunnen bellen>
icon

Beste antwoord door David 30 januari 2017, 10:43

Hey Susanne8,



Dat is inderdaad heel vervelend, snap goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt zien! :S



Ik heb even gekeken op onze dekkingskaart en de verwachting is dat dit op korte termijn wordt opgelost. Het is dus nog heel even afwachten, maar ik vertrouw erop dat je niet lang meer met dit probleem hoeft te zitten. Voor de laatste updates raad ik je aan onze dekkingskaart te controleren. Sorry voor dit ongemak, begrijpelijk dat je hier flink van baalt!



Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, trek dan even aan de bel! We helpen je graag verder bij al je vragen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Susanne8,

Dat is inderdaad heel vervelend, snap goed dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt zien! :S

Ik heb even gekeken op onze dekkingskaart en de verwachting is dat dit op korte termijn wordt opgelost. Het is dus nog heel even afwachten, maar ik vertrouw erop dat je niet lang meer met dit probleem hoeft te zitten. Voor de laatste updates raad ik je aan onze dekkingskaart te controleren. Sorry voor dit ongemak, begrijpelijk dat je hier flink van baalt!

Als er iets is waar wij je in de tussentijd bij kunnen helpen, trek dan even aan de bel! We helpen je graag verder bij al je vragen!

Reageer