Beantwoord

Geen netwerk

  • 25 mei 2017
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Ik ben op 6 mei overgestapt van prepaid naar go-abonnement en vanaf de sms dat mij abonnement is ingegaan heb ik geen mobiele data meer!!!
Heb gewacht op nieuw toestel wat op maandag 8 juni bezorgd is en nog steeds geen resultaat.
Gebeld met klantenservice, nieuwe simkaart!!
Dit ook zonder resultaat..
2 keer de IT aan de lijn gehad, alle instellingen gecontroleerd maar nog steeds niks.....
Als ik een andere simkaart met t-mobile abonnement in de telefoon steek dan heb ik 4G en werkt het super...
Mijn simkaart in andere telefoon wederom geen netwerk....
Het is nu 25 mei ik heb NOG STEEDS GEEN MOBIEL INTERNET!!!!
Mijn maandbundel is straks voorbij en ik heb nog geen KB kunnen gebruiken!!!
Slechte service van T-Mobile..!!
Het word toch weleens tijd dat het opgelost wordt..
icon

Beste antwoord door David 27 mei 2017, 11:26

Hoi JJTV,



Dit is inderdaad erg frustrerend, zeker dat het al zo'n 3 weken duurt. Sorry voor dit ongemak!



In ons systeem zie ik dat mijn collega's hard werken om zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem te vinden. Op dit moment staat het onderzoek nog open, maar er wordt alles aan gedaan om dit recht te zetten. Zodra er een update is zullen onze technische specialisten contact met je opnemen.



Als er iets is waar wij in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi JJTV,

Dit is inderdaad erg frustrerend, zeker dat het al zo'n 3 weken duurt. Sorry voor dit ongemak!

In ons systeem zie ik dat mijn collega's hard werken om zo snel mogelijk een oplossing voor het probleem te vinden. Op dit moment staat het onderzoek nog open, maar er wordt alles aan gedaan om dit recht te zetten. Zodra er een update is zullen onze technische specialisten contact met je opnemen.

Als er iets is waar wij in de tussentijd bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hoi David,

Ben gisteren nog in de shop geweest, is echt een moeilijke kwestie helaas.
We hebben via klantenservice een ander telefoonnummer aangemaakt, dit echter zonder resultaat!
Hoop dat het volgende week opgelost is!!
Het is een raar geval??
Reputatie 7
Badge +20
Hey JJTV,

Het is zeker een raar geval, hopelijk zijn ze snel achter de oorzaak! :S Ik zie dat jouw onderzoek vandaag ook weer in behandeling is genomen, dus ze werken hard voor je door! Laten we dus duimen dat alles snel opgelost is. 🙂

Mocht je nog vragen voor ons hebben, dan weet je ons te vinden!
Hoi David,

Is er al iets bekend over mijn onderzoek?
Ik hoor niemand van de technische dienst en mijn mobiel internet werkt nog steeds niet!!..
Reputatie 6
Badge +17
Hoi JJTV,

Ik zie dat je inmiddels vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat zij heeft aangegeven dat je voor half vijf vanmiddag teruggebeld wordt. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! Nogmaals excuses voor het ongemak. Je krijgt in ieder geval vandaag een telefoontje van mijn collega met meer informatie.

Als ik in de tussentijd ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Hallo,

Ik heb eindelijk goed nieuws.
Mijn mobile internet werkt!
1 dag voor dat mijn maandbundel afgelopen is, kan ik er gebruik van maken.
Gelukkig is het probleem opgelost.
Nu afwachten of T-Mobile nog contact met mij opneemt voor de beloofde schadevergoeding ?

Bij voorbaat dank alvast aan jullie hele team.
Er is altijd netjes omgegaan met mijn probleem.
De klantenservice verdient toch wel een pluim.

Groeten
Reputatie 4
Badge +17
Hey JJTV,

Ohh super! Goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Bedankt voor je berichtje hierover. :)

Onze collega's die het onderzoek zijn gestart zullen ook de tegemoetkoming aan jou toekennen. We gaan samen uiteindelijk tot een passende oplossing komen!

Reageer