Mijn nummer is 29 Dec overgezet van (Prepaid) Vodafone naar T Mobile (Abonnement). Nu staat er bij mijn account dat ik alle mb's en belminuten nog heb, alleen ben ik niet verbonden met een netwerk. Dus ik kan niet bellen. Ik heb mijn telefoon meerdere keren aan en uitgezet en zou niet weten waar het aan kan liggen. Wat lijkt jullie het beste om te doen?
Alvast de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
Mike,
Beste antwoord door David
Welkom bij T-Mobile! 😃
Ik heb het gelijk even voor je nagekeken, maar ik zie geen enkele blokkade of iets dergelijks terug op jouw aansluiting. Heb je dit probleem overal of alleen op één locatie? Zou je jouw simkaart eens kunnen controleren, of deze niet onverhoopt beschadigd is geraakt tijdens het plaatsen? Misschien zit de simkaart wel net even verkeerd en heb je daardoor geen service.
Hopelijk kun je snel uit de voeten met jouw nieuwe abonnement! Alvast een mooie jaarwisseling! 🙂