Beantwoord

Geen netwerk?

• 31 december 2017
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Beste Heer / Mevrouw,

Mijn nummer is 29 Dec overgezet van (Prepaid) Vodafone naar T Mobile (Abonnement). Nu staat er bij mijn account dat ik alle mb's en belminuten nog heb, alleen ben ik niet verbonden met een netwerk. Dus ik kan niet bellen. Ik heb mijn telefoon meerdere keren aan en uitgezet en zou niet weten waar het aan kan liggen. Wat lijkt jullie het beste om te doen?

Alvast de beste wensen en een gelukkig nieuwjaar.
Mike,
icon

Beste antwoord door David 31 december 2017, 13:58

Hoi Mike,

Welkom bij T-Mobile! 😃

Ik heb het gelijk even voor je nagekeken, maar ik zie geen enkele blokkade of iets dergelijks terug op jouw aansluiting. Heb je dit probleem overal of alleen op één locatie? Zou je jouw simkaart eens kunnen controleren, of deze niet onverhoopt beschadigd is geraakt tijdens het plaatsen? Misschien zit de simkaart wel net even verkeerd en heb je daardoor geen service.

Hopelijk kun je snel uit de voeten met jouw nieuwe abonnement! Alvast een mooie jaarwisseling! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Truuu,

Dat is al behoorlijk lang! :S Het bleek ook vrij snel op te lossen te zijn, zonde dat je er al zo lang mee loopt! Er stond namelijk een blokkade op roaming, uit 2008. Door deze blokkade kon je niet uit de voeten in het buitenland. Deze blokkade heb ik direct voor je verwijderd, dus nu zou het moeten lukken! Als het nog niet lukt, check dan even de instellingen van jouw telefoon. Het kan zijn dat daar iets verkeerd staat wat service in het buitenland blokkeert.

Ik hoor graag van je of het nu wel werkt! 🙂
Hallo T-Mobile!

Al 2 jaar of meer als ik naar het buitenland ga heb ik geen network.
Kunnen jullie hier iets aan doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mike,

Welkom bij T-Mobile! 😃

Ik heb het gelijk even voor je nagekeken, maar ik zie geen enkele blokkade of iets dergelijks terug op jouw aansluiting. Heb je dit probleem overal of alleen op één locatie? Zou je jouw simkaart eens kunnen controleren, of deze niet onverhoopt beschadigd is geraakt tijdens het plaatsen? Misschien zit de simkaart wel net even verkeerd en heb je daardoor geen service.

Hopelijk kun je snel uit de voeten met jouw nieuwe abonnement! Alvast een mooie jaarwisseling! 🙂

Reageer