Geen netwerk

  • 3 juni 2018
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Al vanaf vrijdag 1-6 heb ik geen netwerk, heel irritant dat niet kan bellen

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Asandra,

Dat is inderdaad erg irritant! :S Ik ga een aantal vragen stellen en alvast wat stappen met je doornemen!

Je geeft aan dat je niet kunt bellen, maar heb je wel iets in beeld staan, qua service? Kun je wel internetten of alleen via WiFi? En SMS'en, lukt dat ook niet? Ervaar je dit probleem alleen thuis of overal?

Ik heb eerst even jouw aansluiting aan onze kant gecontroleerd, maar zie hier bijzonderheden. Er zijn geen blokkades op jouw aansluiting of storingen op het netwerk in jouw omgeving. We moeten dus nog even verder zoeken!

Zou je eens een kruistest uit kunnen voeren? Je plaatst dan jouw simkaart in een andere telefoon en een andere sim in jouw toestel. Als het dan wel goed werkt in jouw telefoon, maar andersom niet, dan is het waarschijnlijk een netwerk- of simkaartprobleem. Dat weten we met de kruistest vrijwel direct! 🙂

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen en we helpen je natuurlijk zo snel mogelijk verder!

Reageer