Beantwoord

Geen netwerk meer met PrePaid

• 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

sinds vanochtend krijg ik geen verbinding meer met het netwerk.(prepaid, samsumg)
simkaart werkt ook niet op mijn (heel) oude toestel, antwoord van de helpdesk is : bel even met de prepaid afdeling.
icon

Beste antwoord door Thalina 30 mei 2017, 14:03

Hoi Wanhoopnabij,

Oh oh, jouw forumnaam zegt niet veel goeds! Ik ga je helpen! Ik zie inderdaad dat je vanochtend contact hebt gehad. Goed dat je hebt getest of jouw simkaart wel in een ander toestel werkt. Zo te lezen ligt het aan jouw simkaart. In het systeem zie ik ook dan je nog een vrij prehistorische simkaart hebt nog uit het tijdperk van Orange 😉 Dus het kan heel goed zijn dat deze gewoon aan vervanging toe is. Ik heb je daarom direct kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Als je 'm binnen hebt, moet je eerst de nieuwe simkaart activeren voordat je 'm gaat gebruiken. Ik hoop dat dit de oplossing is van het probleem!

Laat je het weten zodra je de simkaart hebt ontvangen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wanhoopnabij,

Oh oh, jouw forumnaam zegt niet veel goeds! Ik ga je helpen! Ik zie inderdaad dat je vanochtend contact hebt gehad. Goed dat je hebt getest of jouw simkaart wel in een ander toestel werkt. Zo te lezen ligt het aan jouw simkaart. In het systeem zie ik ook dan je nog een vrij prehistorische simkaart hebt nog uit het tijdperk van Orange 😉 Dus het kan heel goed zijn dat deze gewoon aan vervanging toe is. Ik heb je daarom direct kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Als je 'm binnen hebt, moet je eerst de nieuwe simkaart activeren voordat je 'm gaat gebruiken. Ik hoop dat dit de oplossing is van het probleem!

Laat je het weten zodra je de simkaart hebt ontvangen?
hallo Thalina,
simkaart heb ik ontvangen en inmiddels ook weer bereik pffff
dankjewel
groetjes van wanhoopvoorbij
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wanhoopnabij,

Ik ben heel blij om dat te horen! 🙂 Dan lag het toch aan de verouderde simkaart. Gelukkig werkt alles nu weer! Een fijn weekend alvast toegewenst en als je nog eens een vraag hebt, weet je ons te vinden!

Reageer