Beantwoord

Geen netwerk met prepaid

• 26 februari 2017
  • 2 reacties
  • 764 Bekeken

Ik heb een Samsung smartphone met een t mobile prepaid abbonnement , maar deze geef nu aan dat ik geen netwerk heb wat kan ik doen
icon

Beste antwoord door Sam- 27 februari 2017, 10:43

Hoi riamobiel,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Wat vreemd zeg. Dit moet natuurlijk opgelost worden..

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Hebben ze je naar tevredenheid te woord gestaan? Ik zie dat je langs één van onze T-Mobile Shops gaat voor een nieuwe simkaart.

Zou je in de tussentijd een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je tips en instructies zoals de tip van Pilovali om weer verbinding te kunnen maken of om te achterhalen wat de oorzaak is van het probleem.

Laat je ons weten of het is gelukt met behulp van de nieuwe simkaart? We zijn erg benieuwd!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Stop je simkaart eens in een ander toestel en kijk als het dan wel werkt.
Ik weet dat je simkaart wordt gedeactiveerd als je het voor 6 maanden niet gebruikt.

Je kunt het beste even wachten op een T-Mobile medewerker, die kunnen vaak precies zien wat er aan de hand is. Dit kan gemiddeld 24-48 uur duren.

Groet,
Reputatie 4
Badge +17
Hoi riamobiel,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Wat vreemd zeg. Dit moet natuurlijk opgelost worden..

Ik heb gelijk de benodigde systemen tevoorschijn gehaald en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Hebben ze je naar tevredenheid te woord gestaan? Ik zie dat je langs één van onze T-Mobile Shops gaat voor een nieuwe simkaart.

Zou je in de tussentijd een kijkje willen nemen in dit topic? Hier vind je tips en instructies zoals de tip van Pilovali om weer verbinding te kunnen maken of om te achterhalen wat de oorzaak is van het probleem.

Laat je ons weten of het is gelukt met behulp van de nieuwe simkaart? We zijn erg benieuwd!

Reageer