Beantwoord

Geen netwerk na nieuwe sim

• 10 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekregen en geactiveerd echter nog steeds geen netwerk.
Graag zsm oplossen. Ook na herhaaldelijk uit en aan zetten van het toestel geen resultaat
icon

Beste antwoord door Sam- 10 augustus 2017, 14:54

Hoi hoi Sjaak,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd dat je simkaart niet gelijk goed werkte! Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wil hebben.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of alles aan onze kant goed staat en dit is gelukkig wel het geval. Na nog even alles gecontroleerd te hebben zie ik dat je inmiddels een aantal sms'jes hebt verzonden vandaag. Klopt het dat je nu wel gebruik kan maken van ons netwerk?

We zijn erg benieuwd naar je reactie. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Wat voor toestel gebruik je ?
1. staan de apn instellingen goed
2. staat data verbinding aan
3. staat het toestel op 2G/3G/4G auto
Dat wel maar ik kan nog steeds niet online.
Ook na het vaker uit en aan zetten van mijn toestel
Reputatie 4
Badge +17
Hoi hoi Sjaak,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Wat vreemd dat je simkaart niet gelijk goed werkte! Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wil hebben.

Ik ben gelijk voor je gaan kijken of alles aan onze kant goed staat en dit is gelukkig wel het geval. Na nog even alles gecontroleerd te hebben zie ik dat je inmiddels een aantal sms'jes hebt verzonden vandaag. Klopt het dat je nu wel gebruik kan maken van ons netwerk?

We zijn erg benieuwd naar je reactie. Als je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Reageer