Beantwoord

Geen netwerkverbinding in België

  • 27 juli 2017
  • 3 reacties
  • 697 Bekeken

Ik heb geen netwerk verbinding in België...hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 27 juli 2017, 10:54

Goedemorgen Gabriele.Horl,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dat kan door verschillende factoren komen.
- een storing zijn op het netwerk daar;
- je toestel die even de 'weg' kwijt is;
etc.

Het makkelijkste wat je kunt proberen is je toestel opnieuw opstarten.
Werkt dat niet, dan zou je vliegtuigstand aan en uit kunnen zetten.

Als dat nog niet werkt, dan moeten we even verder kijken. Maar dan heb ik wel wat meer informatie nodig. :)

- Wat voor toestel maak je gebruik van?

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +13
Goedemorgen Gabriele.Horl,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Dat kan door verschillende factoren komen.
- een storing zijn op het netwerk daar;
- je toestel die even de 'weg' kwijt is;
etc.

Het makkelijkste wat je kunt proberen is je toestel opnieuw opstarten.
Werkt dat niet, dan zou je vliegtuigstand aan en uit kunnen zetten.

Als dat nog niet werkt, dan moeten we even verder kijken. Maar dan heb ik wel wat meer informatie nodig. :)

- Wat voor toestel maak je gebruik van?

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gabriele,

Goed dat je even aan de bel trekt!

Ik zie in ons systeem dat je vlak na jouw topic ook gebeld hebt met mijn collega Manar. Ik begrijp dat je nu niet in België zit, maar dat eerder wel was en toen geen netwerk had. Er zijn allerlei instructies meegegeven en ik begrijp dat je dit gaat testen wanneer je weer in België bent. Ik geef je ook alvast even deze instructies mee, zodat je weet wat je kunt testen wanneer je over de grens bent.

Laat je ons weten of het werkt wanneer je weer in België bent? Als je dit gelijk doet wanneer je over de grens bent, dan kunnen we je er direct bij helpen!
Reputatie 7
Badge +20
PS: Bedankt Leroy98ecker, voor jouw bericht! We waren elkaar gekruist! 😉

Reageer