Beantwoord

Geen Netwerkverbinding kan niet bellen

• 12 februari 2017
  • 6 reacties
  • 618 Bekeken

Ik heb sinds een paar weken geen netwerkverbinding meer. Kan wel gewoon internetten met mijn mobiel maar in huis en veel buitens huis geen netwerkverbinding en dan kan ik niet bellen of gebeld worden.
Wat kan ik daar aan doen of kunnen jullie doen omdat te herstellen?
icon

Beste antwoord door Sam- 13 februari 2017, 13:13

Hoi Jollie,

Wat vreemd dat je problemen ervaart met het netwerk! Goed dat je dit bij ons aankaart.

Zoals Pilovali al zei; er gaan onderhoudswerkzaamheden plaats vinden op jouw thuislocatie. Of de problemen die je de afgelopen weken hier mee te maken hebben, durf ik niet te zeggen. We hopen natuurlijk dat je na de werkzaamheden geen problemen meer ervaart. Neem in de tussentijd een kijkje in dit topic. Wellicht dat je hier nog tips of instructies vindt die je verder kunnen helpen.

Laat je ons weten of je verbeteringen ervaart?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Ga je internetten via je wifi of via je mobiele verbinding?
Welk toestel heb je?
Als je je simkaart in een ander toestel stopt, werkt het dan wel?
Wat is je postcode?

Groet,
Mijn postcode is 9407PD internetten via mijn wifi thuis een LG heb ik nog geen 2 jaar oud. Type weet ik zo niet
Reputatie 5
Badge +17
Sinds wanneer heb je dit probleem? Ik zie dat er tussen 15.Feb 08:00 en 17.Feb 19:00 onderhoud wordt gepleegd, en ik denk dat dan je probleem dan opgelost wordt.
Ik heb het sinds een week of 3
Ik hoop inderdaad dat na de werkzaamheden mijn probleem is opgelost
Reputatie 4
Badge +17
Hoi Jollie,

Wat vreemd dat je problemen ervaart met het netwerk! Goed dat je dit bij ons aankaart.

Zoals Pilovali al zei; er gaan onderhoudswerkzaamheden plaats vinden op jouw thuislocatie. Of de problemen die je de afgelopen weken hier mee te maken hebben, durf ik niet te zeggen. We hopen natuurlijk dat je na de werkzaamheden geen problemen meer ervaart. Neem in de tussentijd een kijkje in dit topic. Wellicht dat je hier nog tips of instructies vindt die je verder kunnen helpen.

Laat je ons weten of je verbeteringen ervaart?

Reageer