Beantwoord

Geen service in België

• 28 december 2017
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Hoi ik heb al 2 dagen geen service in België. Ik heb al meerdere keren de telefoon aan en uitgezet, en gegevens opnieuw ingesteld maar hij doet helemaal niks. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 29 december 2017, 09:26

Hoi Kevin,

Oh nee, wat onhandig! Dat wil je natuurlijk wel hebben, zeker rondom de jaarwisseling.

Ik heb meteen even gecheckt wat er aan de hand is en ik zie dat er sprake is van een betalingsachterstand. Om deze reden is er een blokkade op jouw simkaart geplaatst. Je kunt de betaling heel gemakkelijk voldoen via My T-Mobile > Facturen > Klik daar op de knop "Naar betalen". Zodra je deze betaling voldoet, zal de blokkade opgeheven worden.

Gaat dit zo lukken? Laat het me maar weten als je er niet uitkomt!

Fijne jaarwisseling alvast! 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Kevin,

Oh nee, wat onhandig! Dat wil je natuurlijk wel hebben, zeker rondom de jaarwisseling.

Ik heb meteen even gecheckt wat er aan de hand is en ik zie dat er sprake is van een betalingsachterstand. Om deze reden is er een blokkade op jouw simkaart geplaatst. Je kunt de betaling heel gemakkelijk voldoen via My T-Mobile > Facturen > Klik daar op de knop "Naar betalen". Zodra je deze betaling voldoet, zal de blokkade opgeheven worden.

Gaat dit zo lukken? Laat het me maar weten als je er niet uitkomt!

Fijne jaarwisseling alvast! 😉

Reageer