Beantwoord

Geen service in het buitenland

• 23 juli 2019
  • 7 reacties
  • 565 Bekeken

Ik het geen service in het buitenland. Ik heb geen blokkades aan staan. Ook handmatig netwerk opgezocht. Roaming staat ook aan? En nu?
Mijn zusje met hetzelfde abonnement heeft geen problemen met het netwerk.
icon

Beste antwoord door Hajar 23 juli 2019, 15:12

Hi Martinez,

In welk land zijn jullie momenteel? Op onze buitenlandse dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke netwerken je kan verbinden. Ik zie geen blokkades actief dus in principe zou het moeten werken. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we voor de zekerheid controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Dat is inderdaad vervelend. Soms helpt het om je telefoon opnieuw op te starten. Maar ik neem aan dat je dat al gedaan hebt.
Heb je gekeken of er nog een onbetaalde factuur open staat?
Inderdaad ook al geprobeerd en geen openstaande nota's. En via de chat krijg je alleen maar van die standaard antwoorden, helpt dus ook niet!
Reputatie 6
Badge +6
Ik heb jouw probleem voorgelegd bij de moderators. Ik hoop dat je snel weer bereikbaar bent!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martinez,

In welk land zijn jullie momenteel? Op onze buitenlandse dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke netwerken je kan verbinden. Ik zie geen blokkades actief dus in principe zou het moeten werken. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we voor de zekerheid controleren of het aan je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Ik zit met hetzelfde probleem. Geen service in het buitenland. Alle blokkades oké, facturen betaald, alles gecontroleerd. Alle tips bij langs geweest.
Gebruik al jaren dit nummer en simkaart en heb al diverse nieuwe toestellen gehad, nooit een probleem in het buitenland. Nu gebruik ik het toestel van mijn partner, helemaal terug naar fabrieksinstellingen en met een leeg toestel aan de slag gegaan en mijn simkaart er in gedaan. Nergens problemen mee gehad totdat ik gisteren de grens overging om op vakantie te gaan. Wie helpt me uit de brand??
Reputatie 5
Badge +5
Heb je de instellingen voor jouw telefoon al gecontroleerd? https://www.t-mobile.nl/toestelhulp
let vooral ook op de APN instellingen.
Top!! Bedankt voor deze tip!! Dat was inderdaad de boosdoener. Ik heb weer bereik! Nu weer met een gerust hart verder vakantie vieren. 👍🏼👍🏼

Reageer