Beantwoord

Geen service op iPhone 6s

• 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 685 Bekeken

ik heb sinds vanmiddag geen service meer beschikbaar op mijn iPhone 6s, volgens mij heeft dit niks te maken met de dekking, aangezien ik ook geen service heb in een andere stad. ik vraag me af wat ik hieraan kan doen. ik heb mijn telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart en de simkaart er opnieuw ingedaan. na deze acties hield ik geen service.
wanneer ik via instellingen zoek naar een nieuw netwerk zegt hij: ''netwerklijst kan niet worden geladen.''

groeten
icon

Beste antwoord door Thalina 28 juni 2017, 08:59

Hoi Diede,

Oei, dat is natuurlijk niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je in ieder geval geen blokkades hebt waardoor dit kan komen. Kun je eens kijken of je jouw toestel niet per ongeluk op de vliegtuigstand hebt gezet? Kun je verder eens kijken of er op jouw simkaart misschien vuil zit? Zo ja, kun je dit heel voorzichtig met een zachte doek weghalen? Mocht dat niet helpen, dan wil ik je vragen om (zoals Matti100 al aangaf) jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Werkt het dan wel? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan jouw simkaart of toestel ligt.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Domme vraag misschien: Is de Iphone misschien nog vergrendeld?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Diede,

Oei, dat is natuurlijk niet handig! Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je in ieder geval geen blokkades hebt waardoor dit kan komen. Kun je eens kijken of je jouw toestel niet per ongeluk op de vliegtuigstand hebt gezet? Kun je verder eens kijken of er op jouw simkaart misschien vuil zit? Zo ja, kun je dit heel voorzichtig met een zachte doek weghalen? Mocht dat niet helpen, dan wil ik je vragen om (zoals Matti100 al aangaf) jouw simkaart in een ander toestel te proberen. Werkt het dan wel? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan jouw simkaart of toestel ligt.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Je kunt zelf proberen een testje uit te voeren: de simkaart in een andere telefoon stoppen. Dan weet je of het aan de telefoon of de simkaart ligt. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, want je moet een andere telefoon hebben met een simkaart met dezelfde afmeting.