Beantwoord

Geen tot slecht bereik

  • 15 maart 2017
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Beste tmobile na een hoop lezen zie ik helaas dat er nog niets aan gebeurd is. Ben zelf een week geleden over gestapt van KPN na tmobile na alles onbeperkt internet bellen sms'en en ook in de eu tot mijn verbazing merk dat ik zo slecht bereik heb met zowel data en bellen. In tegenstelling tot KPN waar k wel goed bereik had in beide opzichten. Het gaat hier nogmaals weer om de kazerne Oirschot en omstreek mill Cuijk te noord Brabant. Het toestel waar gebruik van word gemaakt is een iPhone 7 dus daar mag ik hopen dat het niet aan ligt ik hoor graag van jullie over deze situatie. Tot nu toe helaas erg ontevreden over het gebruik van de tmobile provider. Hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet Benno Arntz
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2017, 15:05

Hey Benno,



Erg jammer om te lezen dat het zo'n stroef begin is en dat je een verminderde dekking ervaart! :S



Ik heb de locaties er even bij gepakt waar jij een verminderde dekking ervaart en eigenlijk is het op allebei de locaties erg stabiel en zou je een goede netwerkervaring moeten hebben. Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben waardoor dit niet het geval is, bijvoorbeeld de ligging van jouw huis ten opzichte van de mast. In het geval van de kazerne kan ik mij zo voorstellen dat daar ook plekken zijn waar het signaal misschien niet reikt. Ervaar je het probleem ook vaak thuis en kun je dan aangeven wat er precies gebeurt? Vallen gesprekken weg, is het internet traag of heb je helemaal geen service? En heb je dat probleem alleen rond die 2 locaties of ervaar je dit ook nog op meer plekken? Als het namelijk zo is dat je het echt overal ervaart, dan kan het aan de simkaart of het toestel liggen. Probeer in dat geval even een kruistest, zodat je gelijk weet of dat inderdaad de oorzaak is. Op deze pagina vind je instructies om jouw simkaart te testen.



Mocht je het probleem op locaties hebben waar je veel komt, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van het probleem. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan voor je onderzoeken en kijken waarom het netwerk niet goed is in jouw omgeving. Zij kunnen ook direct aangeven wat zij voor jou kunnen betekenen en hoe dit op te lossen is. Het is altijd afhankelijk van de drukte, maar doorgaans reageren zij binnen 2 weken op de meldingen.



Ik hoor graag van je wat je zoal getest hebt en of je een melding hebt ingediend! Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan ook weten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Benno,

Erg jammer om te lezen dat het zo'n stroef begin is en dat je een verminderde dekking ervaart! :S

Ik heb de locaties er even bij gepakt waar jij een verminderde dekking ervaart en eigenlijk is het op allebei de locaties erg stabiel en zou je een goede netwerkervaring moeten hebben. Het kan natuurlijk verschillende oorzaken hebben waardoor dit niet het geval is, bijvoorbeeld de ligging van jouw huis ten opzichte van de mast. In het geval van de kazerne kan ik mij zo voorstellen dat daar ook plekken zijn waar het signaal misschien niet reikt. Ervaar je het probleem ook vaak thuis en kun je dan aangeven wat er precies gebeurt? Vallen gesprekken weg, is het internet traag of heb je helemaal geen service? En heb je dat probleem alleen rond die 2 locaties of ervaar je dit ook nog op meer plekken? Als het namelijk zo is dat je het echt overal ervaart, dan kan het aan de simkaart of het toestel liggen. Probeer in dat geval even een kruistest, zodat je gelijk weet of dat inderdaad de oorzaak is. Op deze pagina vind je instructies om jouw simkaart te testen.

Mocht je het probleem op locaties hebben waar je veel komt, dan kun je via de dekkingskaart een melding maken van het probleem. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan voor je onderzoeken en kijken waarom het netwerk niet goed is in jouw omgeving. Zij kunnen ook direct aangeven wat zij voor jou kunnen betekenen en hoe dit op te lossen is. Het is altijd afhankelijk van de drukte, maar doorgaans reageren zij binnen 2 weken op de meldingen.

Ik hoor graag van je wat je zoal getest hebt en of je een melding hebt ingediend! Mochten wij jou nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan ook weten.

Ik heb hetzelfde probleem. Speelt al vanaf dat ik klant ben bij T-mobile.

Ik heb hier een melding van gemaakt. Zojuist gebeld door jullie klantenservice (mobiel gaat niet over).

Dat telefoontje is dus een perfect voorbeeld. Ik krijg vervolgens een smsje met het verzoek om terug te bellen. Ik heb diverse voorbeelden door gegeven in het verleden. Dekking blijft slecht. Via de chat krijg ik automatisch gegenereerde antwoorden waar ik niets mee kan. Hoe kan dit worden opgelost?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nvtnvt 

Goed dat je zelf al een melding hebt gemaakt. Ik zie dat onze netwerkspecialisten bezig zijn met het onderzoek. Netwerk technisch staat alles goed en zou je wel bereik moeten hebben. Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen ze controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. 

Ik hoor graag wat de uitkomst is zodat we je verder kunnen helpen. 

Reageer