Beantwoord

GEEN TV en nu ook nog geen internet. 5e dag al!

  • 5 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 385 Bekeken

Stuur aub monteur langs T-mobile! Geen enkel instructie van jullie heeft gewerkt. Ik ben echt klaar mee!!!
icon

Beste antwoord door Sander 6 oktober 2017, 10:33

Hoi Nijm77,



Ik zie dat dit het derde topic is dat je start over je TV probleem. Graag wil ik dit issue ook voor je oplossen. Dat kunnen we in dit topic bespreken. Ik zal hier dan ook een update plaatsen van wat we al privé besproken hebben.



Het is niet de bedoeling om telkens een nieuw topic aan te maken. Lees ook eens onze huisregels. Hierin beschrijven we wat het forum is en hoe het werkt. Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Hoi Nijm77,

Ik zie dat dit het derde topic is dat je start over je TV probleem. Graag wil ik dit issue ook voor je oplossen. Dat kunnen we in dit topic bespreken. Ik zal hier dan ook een update plaatsen van wat we al privé besproken hebben.

Het is niet de bedoeling om telkens een nieuw topic aan te maken. Lees ook eens onze huisregels. Hierin beschrijven we wat het forum is en hoe het werkt. Hierbij sluit ik dit topic.