Beantwoord

Geen verbinding

  • 13 januari 2017
  • 1 reactie
  • 134 Bekeken

Vandaag (aangevraagd) nieuwe simkaart binnen. In mobiel volgens richtlijnen gedaan, het werkt prima. Internet en sms doen het. Zodat ik buiten met mobiel ben, is de verbinding offline.
Ik snap niks van, wat kan ik hieraan doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 januari 2017, 10:54

Hi Hardeveld,



Je geeft aan dat je thuis wel een internetverbinding hebt, maar zodra je buiten komt heb je geen verbinding meer. Staat je mobiele netwerk wel aan? Gebruik je thuis wifi of ons mobiele netwerk? Heb je verder wel bereik buiten? Kun je bellen en gebeld worden? Zie je het T-Mobile netwerk op je toestel staan of staat er ''Geen service''? Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem op één of meerdere locaties?



Dit zijn een hoop vragen, maar ik heb meer informatie nodig om je verder te helpen. Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Hardeveld,

Je geeft aan dat je thuis wel een internetverbinding hebt, maar zodra je buiten komt heb je geen verbinding meer. Staat je mobiele netwerk wel aan? Gebruik je thuis wifi of ons mobiele netwerk? Heb je verder wel bereik buiten? Kun je bellen en gebeld worden? Zie je het T-Mobile netwerk op je toestel staan of staat er ''Geen service''? Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem op één of meerdere locaties?

Dit zijn een hoop vragen, maar ik heb meer informatie nodig om je verder te helpen. Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen! 🙂