Beantwoord

Geen verbinding met 4G+ | Samsung S20 5g

  • 23 januari 2021
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Hoi Allemaal,

 

Met mijn Samsung S20 5g met unlimited abo (esim) kan ik wel verbinden met 5g, maar 4g+ wilt niet.

Hij geeft wel aan verbonden te zijn maar een werkelijke verbinding lijkt er niet te zijn.

Niks laadt, dus ook niet traag. Wanneer hij dan overspringt op 5G, gaat alles goed.

 

Ik heb zelf al het volgende geprobeerd:

Hard reset telefoon

Netwerk instellingen reset.

 

Hebben anderen hier ook last van?

 

 

icon

Beste antwoord door eric 23 januari 2021, 21:56

Hier gewoon 5g indicator en goede data. Als je kan bellen dan zit je zeker te weten ook op 4g. Je telefoon heeft 4g nodig om aan te gaan en te kunnen bellen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Hier gewoon 5g indicator en goede data. Als je kan bellen dan zit je zeker te weten ook op 4g. Je telefoon heeft 4g nodig om aan te gaan en te kunnen bellen. 

Eric,

 

Hij geeft ook aan dat 4G+ verbonden is, maar de verbinding werkt niet.

En voor de rest, bellen werkt opzich. Maar dat gaat niet via 4G en 4G is ook niet nodig om mijn telefoon op te starten.

Reputatie 6
Badge +12

Bellen gaat met volte via 4g. Of als je bellen over 4g hebt uitgezet, over 3g.

Reageer