Beantwoord

Geen verbinding met internet

• 10 maart 2017
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Hi. Ik heb sinds gisteravond geen internetverbinding, alleen via wifi. Ik heb al een systeemupdate, toestel 5 keer aan en uit, vliegtuigmodus en mobiele data aan en uit, en een dubbele check van al mijn instellingen en mijn T-Mobile account gegevens gecontroleerd. Niets aan de hand zo lijkt het, Ik heb dit nog nooit gehad, enig idee wat het probleem kan zijn?
icon

Beste antwoord door Sam- 11 maart 2017, 10:53

Hoi RSchijf,

Heel vreemd! Goed dat je dit bij ons aankaart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken of er op jouw thuislocatie een storing heeft plaatsgevonden, maar dit is niet het geval. Je zou thuis dus gewoon moeten kunnen internetten. Heb je hier ook last van op andere locaties? Kan je nog wel bellen en gebeld worden?

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we vaststellen of dit wordt veroorzaakt door je telefoon of door ons netwerk of de simkaart.

Er zijn geen blokkades actief in het systeem en je hebt gewoon een internet bundel actief, dus zou je moeten kunnen internetten. Ik ben erg benieuwd naar je reactie RSchijf!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +17
Hoi RSchijf,

Heel vreemd! Goed dat je dit bij ons aankaart.

Ik ben meteen voor je gaan kijken of er op jouw thuislocatie een storing heeft plaatsgevonden, maar dit is niet het geval. Je zou thuis dus gewoon moeten kunnen internetten. Heb je hier ook last van op andere locaties? Kan je nog wel bellen en gebeld worden?

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Zo kunnen we vaststellen of dit wordt veroorzaakt door je telefoon of door ons netwerk of de simkaart.

Er zijn geen blokkades actief in het systeem en je hebt gewoon een internet bundel actief, dus zou je moeten kunnen internetten. Ik ben erg benieuwd naar je reactie RSchijf!

Reageer