Beantwoord

Geluid of telefoonverbinding valt uit...

  • 4 mei 2017
  • 6 reacties
  • 1290 Bekeken

1. Hoe komt het dat tijdens een gesprek het geluid uitvalt en ook de verbinding?
2. Wanneer men mij probeert te bellen gaat het signaal aan,maar hoort men mij niet...?
icon

Beste antwoord door David 11 mei 2017, 09:35

Hey Southern,

Jammer dat alle bovenstaande vragen geen uitsluitsel hebben geboden! :S

In ons systeem zie ik dat er een netwerkonderzoek wordt uitgevoerd om dit na te gaan. Deze is op het moment nog in behandeling, maar daar gaat vast gauw verandering in komen! Ik ga er dan ook inderdaad vanuit dat dit zeer spoedig opgepakt is. Voor de zekerheid geef ik je ook alvast dit topic mee, mocht het dan niet aan het netwerk of de simkaart liggen, dan heb ik je deze instructies in ieder geval ook alvast aangedragen.

Hopelijk is er gauw een uitkomst van het netwerkonderzoek! Als wij in de tussentijd nog iets kunnen doen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

6 reacties

3. Tijdens het bellen valt ineens de verbinding naar de gebelde persoon uit,maar de tijdsduur bij mij gaat gewoon door en staat mijn visuele verbinding nog actief...hoe kan dit?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Southern,

Dat is inderdaad niet handig! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega en dat hij een nieuwe simkaart naar je heeft toegestuurd. Hopelijk lost dit het probleem op! Mocht dit het probleem niet oplossen, kun je dan eens jouw simkaart in een ander toestel testen? Heb je er dan ook last van? Gebeurt het overal of op één locatie? Heb je de postcode voor mij? Gebeurt het bij elk gesprek of bij specifieke personen waarmee je belt? Is het alleen als iemand jou belt of ook als je zelf iemand belt?

Ik hoor het graag van je!
Hoi Thalina,

Dank voor bericht,beetje erg laat sorry!
Heb alles geprobeerd,maar geen verbetering en het kost mij geld!
Zoals je weet verschillende x gebeld,besproken etc.,maar hoop zoals afgesproken met de nodige collegae van jou dit probleem eind volgende week opgelost te hebben!
Voordat ik over ging op sim only nog nooit die problemen gehad!!
Ok dan..hoor van je..groeten,southern
Reputatie 7
Badge +20
Hey Southern,

Jammer dat alle bovenstaande vragen geen uitsluitsel hebben geboden! :S

In ons systeem zie ik dat er een netwerkonderzoek wordt uitgevoerd om dit na te gaan. Deze is op het moment nog in behandeling, maar daar gaat vast gauw verandering in komen! Ik ga er dan ook inderdaad vanuit dat dit zeer spoedig opgepakt is. Voor de zekerheid geef ik je ook alvast dit topic mee, mocht het dan niet aan het netwerk of de simkaart liggen, dan heb ik je deze instructies in ieder geval ook alvast aangedragen.

Hopelijk is er gauw een uitkomst van het netwerkonderzoek! Als wij in de tussentijd nog iets kunnen doen, dan horen we dat graag!

In huis valt de telefoonverbinding steeds weg.  Sinds paar maanden andere telefoon. Deze resetten, andere Simkaart, nieuw moederbord, niets helpt. Heb telefoon nodig voor werk en dit is heel erg vervelend. Hoe los ik dit probleem op? Denk zelf dat het aan netwerk ligt, slecht bereik.Wie helpt mij? 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @TyX2017 

Het lijkt inderdaad te gaan om een dekkingsprobleem in huis? In dat geval raad ik je aan om dit probleem te melden via onze dekkingskaart. Als je je postcode/locatie invult in het daarvoor bestemde veld kun je daaronder klikken op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens kun je in een formulier alle details van je situatie invullen, zoals de exacte datum en tijdstip waarop je naar jouw mening geen of traag internet had, niet kon bellen of een slechte gesprekskwaliteit ervoer en het merk/type toestel dat je gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder voor je onderzoeken en nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken.

Meer informatie en een aantal handige tips vind je in dit topic, handig om even door te nemen!

Mocht je er niet uitkomen laat je het dan weten? Ik help je graag! :smile:

Reageer