Beantwoord

gemiste anonieme oproepen

• 29 april 2021
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Sinds een tijd ontvang ik regelmatig anonieme oproepen maar deze gaan slechts 1 maal

over, te kort om op te nemen. Om een onderzoek in te stellen moet ik opgenomen hebben. Is er echt geen andere mogelijkheid om

erachter te komen wie mij belt?

icon

Beste antwoord door David 30 april 2021, 15:50

Hoi @Rups_ams,

Dat is vast vrij irritant! 

Het is spijtig, maar er is voor ons geen onderzoek te doen naar deze manier van belletje trek.. Er moet dan echt contact zijn geweest en ik begrijp dat dat niet lukt wanneer er zo kort wordt gebeld.

Dit soort belletjes worden soms uitgevoerd bij bedrijven waar ze sales draaien en hun productiviteitsquotum moeten halen. Bellen, ophangen en je hebt weer een “gesprek” bij je naam kunnen zetten. Sta je toevallig al in het Bel-Me-Niet Register? Zo nee, dan zou ik je adviseren om dit alsnog spoedig te doen, zodat dit hopelijk de anonieme oproepen doet verstommen.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, deel het gerust met ons!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Rups_ams,

Dat is vast vrij irritant! 

Het is spijtig, maar er is voor ons geen onderzoek te doen naar deze manier van belletje trek.. Er moet dan echt contact zijn geweest en ik begrijp dat dat niet lukt wanneer er zo kort wordt gebeld.

Dit soort belletjes worden soms uitgevoerd bij bedrijven waar ze sales draaien en hun productiviteitsquotum moeten halen. Bellen, ophangen en je hebt weer een “gesprek” bij je naam kunnen zetten. Sta je toevallig al in het Bel-Me-Niet Register? Zo nee, dan zou ik je adviseren om dit alsnog spoedig te doen, zodat dit hopelijk de anonieme oproepen doet verstommen.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben, deel het gerust met ons!

Hi David,

ik denk dat een persoon is die nogal vervelend wil zijn, geen bedrijf, tenzij ze 20 keer achter elkaar bellen. 
het is balen dat jullie het zo niet kunnen achterhalen maar wellicht dat er daarom maar 1 keer gebeld wordt. Niet te achterhalen maar wel vet irritant!

Reageer