Beantwoord

gesprekken vallen weg

• 29 juni 2020
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Hallo,

Sinds een week vallen mijn gesprekken steeds weg. Dit gebeurd soms al na een halve minuut, som duurt het langer. Dit gebeurd thuis maar ook onderweg. Ik heb een nieuwe telefoon aangeschaft maar het probleem blijft bestaan. Of er wordt doorgebeld maar je hoort niks meer of de melding gesprek mislukt verschijnt. Ik heb de dekking thuis gecontroleerd en die is goed. Eerder ook geen probleem gehad. De nieuwste update is gedaan. Kan het aan de simkaart liggen?

groetjes Laura

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 juni 2020, 10:06

Hallo @laurameyer88 

Van welk toestel maak je gebruik?

Je geeft aan dat de gesprekken thuis maar ook onderweg uitvallen dus dan zal het ook niet liggen aan een mast bij jou in de buurt.

Voor de zekerheid zou je eens je simkaart willen testen met een andere toestel? Anders zou het wel aan de simkaart kunnen liggen.

Je kunt makkelijk een vervangende simkaaft kopen voor €5,09 in je MY T-mobile account of misschien willen de moderators er wel 1 gratis naar je sturen in dit geval.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @laurameyer88 

Van welk toestel maak je gebruik?

Je geeft aan dat de gesprekken thuis maar ook onderweg uitvallen dus dan zal het ook niet liggen aan een mast bij jou in de buurt.

Voor de zekerheid zou je eens je simkaart willen testen met een andere toestel? Anders zou het wel aan de simkaart kunnen liggen.

Je kunt makkelijk een vervangende simkaaft kopen voor €5,09 in je MY T-mobile account of misschien willen de moderators er wel 1 gratis naar je sturen in dit geval.

Hi! Bedankt voor je antwoord. Dit is nu een iPhone 11pro, ik had dit ook al op de 5se vandaar dat ik een nieuw toestel heb aangeschaft. Daar lijkt het dus niet aan te liggen. Ik hoop dat een nieuwe simkaart het op kan lossen! Bedankt

Reageer