Beantwoord

Hoe kom ik kostenloos van dit teleurstellende zooitje af zonder rechstbijstand in te hoeven schakelen.

• 26 juni 2020
  • 6 reacties
  • 269 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Van Tele2 met mijn mobiele aansluiting overgestapt naar T-mobile met daarbij een thuis internet aansluiting en TV, meerdere keren aangegeven dat ik niet over wilde met mobiel en gevraagd of het echt moest als we de thuiskorting wilden op ons internet en tv abonnement. Ze zijn tenslotte inmiddels dezelfde holding. Aangegeven dat ik vroeger ook al eens T-mobile heb gehad maar dat het bereik slecht was. Kwam allemaal in orde, ik kon de dekkingsgraad zelf checken online en die was prima. en als het dan toch niet zo bleek te zijn. Dan, zo vertelde het meisje mij, dan kon ik altijd weer een andere provider nemen maar behield ik mijn thuiskorting aangezien ze niet afdoende konden leveren op mijn adres.

goed fast forward. maand later ga ik over. Het is meteen bingo. gesprekken vallen weg. ik haal een download snelheid van 2 MB en maar twee streepjes op mijn Iphone. Na veel heen en weer gebel wordt ik teruggebeld door T-mobile. Ja het klopt. Onze paal staat achter een gebouw en de dekking is niet goed. Waarvan hieronder het bewijs van de mail.

Wordt ik vandaag gebeld. Meneer maar het komt helemaal goed. ik heb twee opties. Of u mag weg of u krijg 6 maanden 20% korting. Klinkt natuurlijk mega. Maar dat is 6×5 euro tuut tuut tuut verbinding valt zelfs met deze service medewerker weg. Maar dat mag niet baten. Ik geef aan dat ik aansluit kosten heb gemaakt a 25 euro en als ik weg ga ik weer aansluitkosten moet betalen en ook nog is mijn thuiskorting weer vervalt en dus niks aan de thuisaansluiting heb. Ja sorry meneer maar zonder mobiel kan ik die korting niet geven. Oftewel ik zit vast aan een ruk thuis aansluiting. heb voor ruim 50 euro aansluitkosten betaald aan alle pakketen. Heb een telefoonverbinding die niet werkt en kan me thuis aansluiting niet opzeggen.

Ik geef nog een keer aan dat ik super happy was over Tele2 en dat ik graag daar naar terug ga en dat het ook nog is onder dezelfde holding valt. Dan komt de vraag maar wat wilt u nu? Ik wil terug naar Tele2 en mijn thuiskorting houden! Nee sorry dat kunnen we helaas niet doen.

Dit is gewoon onacceptabel. ik heb het inmiddels op klacht.nl gezet en vanmiddag op linkedin. T-mobile reageert nergens op, maar ik stop nooit! morgen komt twitter en FB deze gang van zaken komt echt me strot uit van dit soort bedrijven. 

hieronder de mail van T-mobile

Beste H,

Je hebt contact met ons gehad, omdat je geen goede dekking hebt. Naar aanleiding van jouw melding hebben we onderzoek gedaan naar de dekking op de locatie die je hebt doorgegeven. Helaas zien we daar inderdaad een minder goede dekking.

Korting op je abonnement
Om je tegemoet te komen, geven we je de komende 6 maanden een korting van € 5 (incl. btw) op de vaste maandkosten van je GO.

Voor algemene informatie, nieuws en veel gestelde vragen over het bereik van T-Mobile kun je terecht op t-mobile.nl/mobiel/netwerk.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t mobile.nl/klantenservice. Bekijk ook wat je allemaal zelf kunt in de My T-Mobile app.

Met vriendelijke groeten,
Jamey
Klantenservice T-Mobile

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 juni 2020, 10:04

Dit artikel kan misschien ook interessant zijn :

https://antennekaart.nl/blog/t-mobile-begint-met-inzet-tele2-frequenties-op-eigen-netwerk

Ik hoor je niet klagen over de thuis diensten dus ik ga er van uit dat dat wel naar behoren werkt?

Verder gaat het thuis eigenlijk alleen om die ene mast en op andere locaties heb je geen last van het bereik? Je krijgt wel mooie alternatieven aangeboden die anderen niet zo snel aangeboden krijgen, helaas is het wel zo dat klantvoordeel er enkel is als er 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres staan.

Misschien kunnen moderators je een oplossing aanbieden zoals VoWiFi dan kan je ook alle voordelen behouden.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Dat is de gouden kooi, waarvan T-Mobile heeft beloofd mee te stoppen en de wens voor maandelijks opzegbaar, waarvan T-Mobile heeft beloofd te gaan aanbieden. Ik ben benieuwd wat T-Mobile nu gaat doen. Het wordt tijd dat ze die belofte eens gaan inlossen. Weet wel dat Tele2 haar eigen netwerk op dit moment heel snel afbouwt, ze gaan het T-Mobile netwerk gebruiken. Veel antennes krijgen een upgrade, wellicht dat dit in jouw geval nog gaat helpen.

Vooral de laatste zin, "Wij kunnen en durven dat aan!” alleen zeggen niet wanneer ze dat gaan durven, denk dat ze heel veel klanten na een maand kwijtraken, alleen al door slechte communicatie en teveel problemen met de eerste installatie.

Ik was ook niet gebleven, mobiel is hier niet best, gaat net wel/niet, ligt aan het weer, en thuis had ook wat probleempjes zoals nummerweergave wat me weer 50 euro koste voor een nieuwe telefoonset en veel werk en hoofdbrekens.

Reputatie 7
Badge +15

https://antennekaart.nl/blog/t-mobile-begint-met-inzet-tele2-frequenties-op-eigen-netwerk

Ik hoor je niet klagen over de thuis diensten dus ik ga er van uit dat dat wel naar behoren werkt?

Verder gaat het thuis eigenlijk alleen om die ene mast en op andere locaties heb je geen last van het bereik? Je krijgt wel mooie alternatieven aangeboden die anderen niet zo snel aangeboden krijgen, helaas is het wel zo dat klantvoordeel er enkel is als er 2 of meer abonnementen op hetzelfde adres staan.

Misschien kunnen moderators je een oplossing aanbieden zoals VoWiFi dan kan je ook alle voordelen behouden.

Thuis werkt ook niet naar behoren, maar daar klaag ik niet over. (3 tv kastjes is gewoon too much voor 7 kilomter van de wijkcentrale 🙂 ) We gaan binnenkort over op glas en daarom had ik T-mobile genomen zodat ik 1TB verbinding straks kan overstappen. Maar of thuis het wel of niet doet is niet de vraag. Ik heb thuis ook aangevraagd omdat ik dan korting op beide krijg. Dan kunnen we nu wel gaan zeggen maar thuis werkt lekker toch? Nee ik heb een compleet pakket gekocht waarvan 1 van de twee niet naar behoren werkt. Dan ga ik liever voor KPN waar dan ook het hele gezin en mijn internet + tv korting krijgt. 

Ik krijg mooie alternatieven aangeboden? Ik mag weg met mijn mobile abbo wat niet werkt? Is dat mooi? ze mogen hopen dat ik geen 112 nodig heb nu! en 6 maanden 5 euro korting op een abbo dat daarna nog steeds ruk werkt? en waar ik aansluit kosten voor thuis en mobiel heb betaald. sorry ik begrijp dat ik misschien meer aangeboden krijg dan iemand anders maar ik vind het ronduit schandalig! Zeker als me tijdens de verkoop wordt verteld dat ik mijn korting gewoon houd op thuis mocht het toch niet werken.

verder dank voor je link. vreemd toch dat ze tele2 palen eruit trekken? dat netwerk werkte echt als een dolle overal. tenminste voor mij dan. Hoofddorp hier.

Dat is de gouden kooi, waarvan T-Mobile heeft beloofd mee te stoppen en de wens voor maandelijks opzegbaar, waarvan T-Mobile heeft beloofd te gaan aanbieden. Ik ben benieuwd wat T-Mobile nu gaat doen. Het wordt tijd dat ze die belofte eens gaan inlossen. Weet wel dat Tele2 haar eigen netwerk op dit moment heel snel afbouwt, ze gaan het T-Mobile netwerk gebruiken. Veel antennes krijgen een upgrade, wellicht dat dit in jouw geval nog gaat helpen.

Ik zou geeneens weten bij wie ik nu moeten zijn op je vraag: “Ben benieuwd wat ze nu gaan doen?”

Het reageert toch ook nergens op. Ik ben al helemaal genezen van deze club moet ik zeggen. 

T-mobile heeft de oplossing aangeboden zoals aangegeven door Waqqas hierboven. Wat mij betreft dus opgelost. en kan dit topic gesloten worden.

Reageer