Beantwoord

Hoek van Holland zendmast

  • 12 december 2017
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Goedendag,

Op 30 oktober heb ik contact gehad met een medewerker van T-Mobile over een langlopende storing van het netwerk in Hoek van Holland. De storing zou naar alle waarschijnlijkheid nog zo’n twee weken duren. Als de storing verholpen was zou er contact opgenomen worden en ook zou er financiële compensatie komen. Als ik niks gehoor zou hebben, zou ik contact opnemen met T-Mobile. Tot op heden is er geen contact opgenomen. Ik ervaar geen problemen meer en denk dus dat de problemen met de zendmast over zijn.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 december 2017, 12:06

Hi Melissa,



Goed dat je wat van je laat horen. Het probleem is inderdaad verholpen. Fijn dat alles weer naar behoren werkt! We begrijpen dat je veel hinder hebt ervaren en dus heb ik met een netwerkspecialist naar je situatie gekeken en we hebben besloten de helft van je maandkosten te vergoeden. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Hopelijk heb ik je hiermee blij gemaakt! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Melissa,

Goed dat je wat van je laat horen. Het probleem is inderdaad verholpen. Fijn dat alles weer naar behoren werkt! We begrijpen dat je veel hinder hebt ervaren en dus heb ik met een netwerkspecialist naar je situatie gekeken en we hebben besloten de helft van je maandkosten te vergoeden. Dit zal zichtbaar zijn op je volgende factuur. Hopelijk heb ik je hiermee blij gemaakt! 🙂
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik zie de halvering graag te gemoed, echter heeft mijn moeder zelfde woonadres (nummer eindigend op 0450) met T-mobile dezelfde last ondervonden. Wordt ook voor haar abonnement een passende tegemoet koming gezocht? Zowel voor internet als bellen hebben we langdurig dagelijks hinder ondervonden.
Met vriendelijke groet,
Melissa
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melissa,

Jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb je even een privébericht gestuurd met wat meer informatie!:$
Dank voor het bericht. We hadden liever geen last van deze langdurige storing gehad. Ieder gesprek wat we voerden, zowel privé als zakelijk werd continue verbroken. En ook met het internet konden we weinig omdat deze zo’n 10 keer per uur meerdere minuten niet werkte. Dit gedurende een maand lang! De medewerkster die ik telefonisch sprak zei dat de kapotte zendmast gesprekspunt was van de dag waarvoor er zelfs een app-groep over was aangemaakt onder de t-mobile werknemers. Zij vertelde me tevens dat er vanaf startdag tot oplossing dag een schade vergoeding zou komen voor alle in Hoek van Holland wonende.
Ik vind het nalatig van T-Mobile zij dus ook geen contact meer opgenomen hebben en het hierbij laten. Voor mij is hier de kous mee af. Maar gezien de grote last die wij hebben ondervonden schieten uw woorden blij, tevreden en uitzondering een beetje bij mij in het verkeerde keelgat.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Melissa,

Wij hadden natuurlijk ook liever geen storing, maar zulke dingen kunnen gebeuren. Gelukkig is de storing nu verholpen en heb je ook aangegeven dat alles weer naar behoren werkt. Wij vinden de hinder die je hebt ondervonden natuurlijk erg spijtig en daarom hebben wij ook die compensatie aangeboden. Mocht je in de toekomst weer hinder ervaren, trek dan gelijk aan de bel. We helpen je dan graag verder.

Voor nu wil ik je fijne feestdagen toewensen.

Reageer