Beantwoord

Hoeveel MB verbruik je met een uur zoomen?

• 5 maart 2021
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo, ik ben nieuw hier en ga wonen op wielen.
Ik wil weten Hoeveel uur je kunt zoomen voor de 5000 MB die je per dag kunt gebruiken voordat je bij moet kopen. Met een onbeperkt abonnement en dus via de hotspot van mijn telefoon.

Ik zou dat ook willen weken voor Netflix, voor gewoon mailen, voor dowmnloden, om een beeld te krijgen van hoe ik hier mee om kan gaan in de toekomst.

Hartelijke dank alvast voor het antwoorden

icon

Beste antwoord door eric 5 maart 2021, 14:20

Unlimited abonnementen zijn bedoeld voor gebruik op je mobiele telefoon. 5Gb bij constant gebruik door andere apparaten die via wifi hotspot zijn aangesloten is dan best weinig en elke keer 1 Gb bundels bijstellen wordt je ook niet vrolijk van. 

Er zijn producten die dan beter geschikt zijn als vaste lijn vervanging. Bijvoorbeeld 4G voor thuis.  Dan hebben je wielen wel een vast woonadres nodig.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Unlimited abonnementen zijn bedoeld voor gebruik op je mobiele telefoon. 5Gb bij constant gebruik door andere apparaten die via wifi hotspot zijn aangesloten is dan best weinig en elke keer 1 Gb bundels bijstellen wordt je ook niet vrolijk van. 

Er zijn producten die dan beter geschikt zijn als vaste lijn vervanging. Bijvoorbeeld 4G voor thuis.  Dan hebben je wielen wel een vast woonadres nodig.

Eric, dank voor je bericht. Ja dit antwoord wist ik al en 4G voor thuis is niet geschikt voor mij omdat ik op veel verschillende plekken zal werken. En wat is “best weinig”Dat is precies wat ik wil weten. Hoe lang kun je zoomen met 5000 MB bijvoorbeeld.

Reputatie 6
Badge +12

Check dat eens uit. Op je telefoon kun je inzien hoeveel MB een bepaalde applicatie heeft gebruikt. Dus zoom voor 10 minuten en kijk dan hoeveel data er verstookt is.

Dank jewel Eric, ik zoom niet op mijn telefoon en ik ben een digibeet, dus snap ook niet zo goed wat het allemaal betekent. Ik zoek echt iemand die dit weet of voor mij zou willen uitzoeken. 
Maar wel fijn dat je meedenkt. Dank daarvoor.

Reageer