Beantwoord

Hotspotverbinding op ipad is zwak en langzaam

• 17 september 2017
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Beste T-Mobs,
Is er een manier om mijn hotspotverbinding sneller te maken? De verbinding is zo traag, mail ophalen lukt niet internet 'kan de server niet vinden'. Ga zo maar door. Op mijn telefoon, Samsung J5, heb ik maar een streepje, soms twee.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groet,

Roberto
icon

Beste antwoord door RCJB 18 september 2017, 20:02

Beste Isaam,

Hartelijk dank voor je reactie. Mijn probleem is inmiddels opgelost. Ik ben gisteren naar een T-Mobilewinkel geweest en daar bleek al gauw dat ik een prehistorisch abonnement had. Dat werd opgewaardeerd en mijn verbindingen lopen nu als een trein.

Nogmaals hartelijk dank voor je reactie.

Groet, Roberto
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 4
Badge +17
Hey Roberto,

Wat vreemd zeg. Goed dat je hier je vraag stelt!

De snelheid van het internet op je iPad is afhankelijk van de verbinding van je Samsung J5 op ons netwerk. Als je dit verbeterd dan wordt de snelheid op je iPad ook beter.

Kan je op je Samsung wel met een hoge snelheid internetten? Zou je een speedtest willen doen en het resultaat met ons willen delen? Ervaar je overal waar je bent een lagere snelheid op je iPad? Heb je al geprobeerd om andere apparten te gebruiken op je hotspot? Ervaar je daar hetzelfde bij?

Zou je op je iPad één keer je netwerkinstellingen willen herstellen? Dit doe je door te gaan naar instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.

Ik ben benieuwd naar je antwoorden. 🙂
Beste Isaam,

Hartelijk dank voor je reactie. Mijn probleem is inmiddels opgelost. Ik ben gisteren naar een T-Mobilewinkel geweest en daar bleek al gauw dat ik een prehistorisch abonnement had. Dat werd opgewaardeerd en mijn verbindingen lopen nu als een trein.
Nogmaals hartelijk dank voor je reactie.

Groet, Roberto
Reputatie 4
Badge +17
Hey Roberto,

Ohh super, goed om te lezen dat het inmiddels is opgelost! Bedankt voor het delen van je oplossing.

Heel veel plezier nog met je Samsung en je iPad. Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je. 🙂