Beantwoord

I have no internet or tv since 2 hours now

  • 20 juni 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

When will this issue get resolved because having no internet tv etc is causing a lot of problem. And how will T-Mobile compensate this to its customers.
icon

Beste antwoord door David 20 juni 2017, 08:37

Hey WMKhan,



Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!



Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:

1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.

2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.

3. Wacht 1 minuut.

4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.

5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).

6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.



We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 3
Badge +13
Good night WMKhan,

Welcome to the T-Mobile Community! 🙂

Unfortunately, T-Mobile has a national interruption.
There are some signals that the disturbance is decreasing.
The problem has been identified.

You can follow this thread for updates and other information:
https://forum.t-mobile.nl/storingen-471/storing-t-mobile-thuis-internet-telefoon-280323/index1.html

In normal terms you will be compensated if a disturbance takes longer than 12 hours. This is a law written by the Dutch government. T-Mobile examines per incident if a customer will be compensated and what the compensation is.

Yours sincerely,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hey WMKhan,

Sinds ongeveer 3:15 uur vannacht lijken de problemen zo goed als opgelost. Hopelijk is dit bij jou ook het geval!

Mocht je nog problemen ervaren. voer dan even een powerflip uit:
1. Haal de stroomstekker van het modem uit het stopcontact.
2. Haal de kabels uit poort 1 t/m 4.
3. Wacht 1 minuut.
4. Plug de stroomstekker weer in het stopcontact.
5. Wacht tot het modem volledig is opgestart (ongeveer 3 minuten).
6. Steek de kabels bij poort 1 of 2 (internet) en 3 of 4 (TV) terug in het modem.

We hebben ook een algemeen topic over dit onderwerp waar we updates plaatsen en ook verdere informatie zullen verschaffen. Dit topic gaat op slot om het onderwerp centraal te houden. Excuses voor het ervaren ongemak!