Ik betaal 2 euro voor 5G maar heb het niet

• 23 november 2020
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi,

Ik heb vrijdag de 13e mijn Iphone 12 pro max ontvangen van Apple. Omdat mijn abonnement aangepast kon worden heb ik hier direct 5G voor 2 euro per maand bij aangeschaft. Echter zie ik nooit 5G, waar ik ook ben. Mijn man daarentegen, met een nieuwe Iphone 12 mini heeft dit wel.

Moet er nog een instelling aangepast worden? Mis ik iets, wil het graag weten anders vind ik het zonde van de 2 euro extra.

Wie loopt hier ook tegenaan?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Mell75 

Als je in de app bij abonnement kijkt, betaal je er voor dus is het werkelijk geactiveerd?

Staat verder bij instellingen > mobiele data > data modus/netwerk modus alles goed?

En 4G krijg je wel te zien?

@Waqqas 

Ik zie wel 4G. Ik weet niet wat voor aparte instellingen ik nog moet uitvoeren of hoe te activeren. Ik heb mijn abonnement in een shop laten aanpassen en dat zou moeten werken. Ja geen idee dus

Reputatie 7
Badge +18

@Mell75 

Instellingen > mobiele netwerk > opties mobiele data > hier kun je kijken of gesprekken en data op 5G staat.

Kijk verder ook eens voor de zekerheid in je My T-Mobile account of het wel aan staat, gewoon even controleren.

@Waqqas 

Jee ik zie het al, ik gebruik een dubbele SIM-kaart en is bij dubbele SIM-kaart niet beschikbaar.

Wat lelijk dat is mij niet verteld, terwijl ik wel aangegeven heb dat ik twee nummers gebruik op het toestel. 

Reputatie 7
Badge +18

Dat was vroeger bij andere nieuwe toestellen ook zo, raar probleem..

Dan kan ik het er wel afhalen dus, beetje jammer :sob::cry:

Reageer