Vraag

Ik heb problemen met mobiel netwerk sinds nieuw abonnement.

  • 27 april 2020
  • 5 reacties
  • 140 Bekeken

Hallo. Sinds 2 dagen heb ik problemen om livestreams en radio te luisteren via mijn mobiele netwerk. Nu heb ik sinds 2 dagen ook dat mijn nieuwe abonnement is ingegaan. Heeft dat er soms mee te maken?

Op mijn Wi-Fi werkt het namelijk wel allemaal. 

Ik heb een Samsung Galaxy s 10. 

Abonnement is go unlimited data en bellen plus.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Mrvrijn 

Je hebt het plus abonnement genomen voor het onbeperkt bellen naar de EU? De S10 heeft geen 5G.

Is de mobiele ontvangst op je S10 prima dus je kan bellen zonder problemen? Heb je op dit moment ook gewoon 4G/4G+? En als je een speedtest doet wat is dan je snelheid?

Als alles gewoon goed is zou alles het gewoon goed moeten doen. Eventueel dezelfde activiteiten bekijken op een ander toestel met de T-Mobile simkaart van je S10?

Alles werkt prima behalve radio. Ik kan gewoon internetten. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Mrvrijn 

Ziet er prima uit, nu werkt alleen de radio niet probleemloos of ook het streamen nog?

Werkte dit op je vorige abonnement wel zonder problemen?

Ja streamen doet hij nog niet. Vorige abonnement deed alles het.

@Waqqas 

Het is vreemd maar het werkt nog steeds niet. Het heeft wel gewerkt  op mijn oude abonnement. 

Reageer