Beantwoord

Ik kan geen 0900 nummer bellen op PrePaid telefoon

• 2 mei 2017
  • 6 reacties
  • 710 Bekeken

Ik kan geen 0900 nummers bellen op mijn prepaid telefoon volgen de instelling is het toegestaan dat ik deze kan bellen, ik heb 25 euro beltegoed
kunnen jullie me helpen zodat ik wel 0900 kan bellen het is belangrijk want de regiotaxi heeft een 0900 nummer
icon

Beste antwoord door Piervande 31 mei 2017, 16:42

Hallo

Het probleem is opgelost de regiotaxi kan weer gebeld worden via de gsm ..gelukkig
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je misschien een blokkade op 09xx-nummers ingeschakeld op My T-Mobile? Dit kun je checken door naar My T-Mobile > Instellingen > Blokkades te gaan.

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pier,

Dat is inderdaad niet handig, zeker als het gaat om de regiotaxi! Ik zie in het systeem dat je geen blokkade hebt op 0900-nummers, dus je zou ze gewoon moeten kunnen bellen. Kun je geen enkel 0900-nummer bellen of alleen dit specifieke nummer niet? Kun je eens het 0900-nummer sturen dat je probeert te bellen? Kun je voor alle zekerheid controleren of je het nummer juist hebt ingetoetst? Kon je voorheen dit nummer wel bellen? En wat krijg je te horen als je dit nummer probeert te bellen?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is. Zodat we kunnen kijken naar een oplossing! Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bedankt voor de tip
Ik heb een ander 0900 gebeld en dit werkt wel
ook heb ik het nummer gecontroleerd
Ik heb de regiotaxi van limburg gebeld zij erkennen het probleem en hopen het snel met T-Mobile op te lossen . Ze hadden geen idee hoelang het zou kunnen duren... als het uberhaubt opgelost kan worden ...
Reputatie 7
Badge +20
Hi Pier,

Goed dat je zelf al verder uitgevogeld hebt wat de oorzaak was. Laten we hopen dat dit probleem spoedig wordt opgelost!
Hallo
Het probleem is opgelost de regiotaxi kan weer gebeld worden via de gsm ..gelukkig
Reputatie 7
Badge +20
Hey Pier,

Top dat het opgelost is en bedankt voor de terugkoppeling! 🙂

Reageer