Beantwoord

Ik kan niet bellen of sms'en vanuit het buitenland

• 17 oktober 2020
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik ben in Frankrijk en ik heb onbeperkt bellen en sms'en abonnement echter kan ik niet bellen of sms'en vanuit Frankrijk.

Ik probeerde handmatig een andere netwerk opereren te kiezen maar dat lukte niet.

Ik krijg een mededeling dat (your sim card does not allow connection to this network)

Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Hajar 18 oktober 2020, 12:28

Hi @Amran01 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Geen zorgen! Ik heb de blokkade verwijderen en als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. Je kan ook de tip van @Waqqas volgen dan. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Amran01 

Heb je je telefoon al eens herstart zodat het opnieuw verbinding kan maken? Anders kan je hier zien met welke netwerken je verbinding kan maken : https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Heb je verder ook niks open staan qua betalingen? Dat kan zorgen voor een blokkade vanuit T-Mobile.

Indien mogelijk zou je ook eens kunnen proberen om je simkaart in een ander toestel te plaatsen.

Ik heb alle manieren geprobeerd maar het lukt ook niet!

Als ik handmatig een provider kies dan krijg ik een mededeling dat (your sim card does not allow connection to this network)

Reputatie 7
Badge +20

Ook geen betalingsregeling @Amran01 ? Want dan heb je inderdaad geen verbinding in het buitenland.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Amran01 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Geen zorgen! Ik heb de blokkade verwijderen en als je je toestel opnieuw start dan zou je weer bereik moeten hebben. Je kan ook de tip van @Waqqas volgen dan. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer