Beantwoord

Ik ontvang geen verificatie smsjes

  • 4 september 2019
  • 59 reacties
  • 2684 Bekeken


Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 2

Volgens de helpdesk is het een uitzonderlijk en ingewikkeld probleem wat niet zomaar op te lossen is en zit ik al bijna twee weken zonder verificatiecodes. Heb echt spijt dat ik ooit ben overgestapt...

Maar beste T-Mobile helpdesk, misschien zit de oplossing ergens tussen deze zoekresultaten: "geen verificatiecode". ??

 

 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

@Martin_B Ik heb het ook 😆 geen DigiD en microsoft maar alle andere werken wel die ik gebruik.

Ben nu doorgezet naar de technische afdeling.

@Waqqas is dit sinds je over bent naar TMNL?

Fijn dat ze het doorzetten naar de technische afdeling, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn?? Zit al twee weken zonder en hoor niets van ze!!

Wens je veel sterkte 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Martin_B 

Ik vind het ook raar omdat het alleen bij T-Mobile is. Hiervoor had ik Ben en Youfone op beide werkte alles perfect. Waarschijnlijk iets niet goed gegaan, ik ben in afwachting van de technische dienst.

Ik heb dit probleem ook ik ontvang al 2 weken geen verificatiecodes van ing, digid, marktplaats en alle andere instanties. T-mobile wanneer gaan jullie dit probleem oplossen ??? Door dit gedoe ga ik mijn abonnement niet meer verlengen die binnenkort verloopt.

Reputatie 2

Hallo T-Mobile,

Gaan jullie dit nu eens een keer echt oplossen en niet alleen maar zeggen dat jullie het aan het onderzoeken zijn? Ik heb dit probleem nu ruim twee weken en dit is echt heel vervelend. Geen digid, paypal, zorgverzekering, etc. Voor niet alles is zomaar even een andere manier te vinden om in te loggen en moet je een verificatie SMS ontvangen.


Hoe ga ik mijn zorgverzekering aanpassen zonder verificatie SMS 31/12?

Reputatie 7
Badge +17

@Martin_B 

Ik ontvang ook niks van DigiD maar als alternatief heb ik de DigiD app.

Heel simpel als de app eenmaal ingesteld is.

Reputatie 2

@Martin_B

Ik ontvang ook niks van DigiD maar als alternatief heb ik de DigiD app.

Heel simpel als de app eenmaal ingesteld is.

Maar jammer genoeg is er niet voor alles een app en moet je toch echt een SMS ontvangen wil je toegang krijgen tot je gegevens zoals Mailchimp bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +17

@Martin_B 

Klopt.

 Maar gelukkig kon ik zo mij CZ zorgverzekering wel even wijzigen en voor al het ander is de technische dienst bezig, hopelijk komen ze met een oplossing

Reputatie 2

@Martin_B Ik heb het ook 😆 geen DigiD en microsoft maar alle andere werken wel die ik gebruik.

Ben nu doorgezet naar de technische afdeling.

@Waqqas heb jij a een reactie gekregen of een oplossing voor dit probleem?

 

Reputatie 7
Badge +17

@Martin_B  19 december is de case aangemaakt en nog steeds in afwachting...

Reputatie 2

 

@Hajar @David al lang geen update van jullie gezien. Is een oplossing in zicht??

Reputatie 7
Badge +17

Bij mij is nu gelukkig alles waarvan ik gebruik maak opgelost. Microsoft was de laatste en gewoon random probeerde ik het eventjes en hij kwam ook gewoon binnen. Voor nu lijkt alles opgelost te zijn maar de technische dienst heeft geen contact opgenomen tot op heden. Wel een belletje van de klantenservice, ik weet niet waarvoor precies want ik gaf al aan dat de zaak is opgelost.

Duurde wel veel langer dan normaal maar ben blij dat ze de oorzaak hebben gevonden. Het ging trouwens om een 06 niet van T-mobile, ik ben met het nummer al 5/6 keer overgestapt met nummerbehoud.

Hallo,

Ik ervaar hetzelfde probleem, wat was nu de oplossing voor jullie?

Dank!

 

Groet,

Roger

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Roger Zwart 

Goed dat je dit laat weten, ik help je dan ook graag bij het zoeken van een oplossing! Het gebeurt dus op verschillende plekken, sinds wanneer ontvang je geen sms'jes?  Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Probeer dan gelijk uit of je dan wel een sms kan ontvangen. Door middel van het testen in een ander toestel weten we gelijk of het probleem aan de simkaart ligt of niet! Mocht dit niet werken, dan wil ik dit graag tot de bodem voor jullie uitzoeken! Laat je even weten of je een verandering ervaart? :grinning:

Hoi Evy,

Ik krijg wel smsjes binnen, maar geen verificatie smsjes. Telefoon al een tijdje uitgehad. Met de klantenservice gebeld en daar nog wat dingen gecontroleerd. Staat allemaal goed. 

 

Groet,

Roger

Reputatie 2

Hoi Evy,

Ik krijg wel smsjes binnen, maar geen verificatie smsjes. Telefoon al een tijdje uitgehad. Met de klantenservice gebeld en daar nog wat dingen gecontroleerd. Staat allemaal goed. 

 

Groet,

Roger

@Roger Zwart Welkom bij de club 😢 Ik heb dit probleem al ruim een maand en nog steeds oplossing en hoor verder ook niets meer… 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Roger Zwart 

Kun je aangeven om welke diensten het gaat? En graag ook 3 voorbeelden met datum en tijdstip waarop je geen verificatie sms’jes ontvangt dan zet ik dit door naar onze specialisten. 

@Martin_B Ik weet dat het bij jou al langer duurt en had het ook graag opgelost gezien. Ik zie dat er onlangs contact is geweest over een ontbinding omdat het niet opgelost kon worden. Aangezien het om een zakelijk account gaat wil ik je adviseren om contact op te nemen met onze afdeling zakelijk. Zij kunnen je hiermee verder helpen. Je kan ze gratis bereiken op 0800-7112. 

Beste @Hajar,

 

ook ik ervaar dit probleem al jaren (letterlijk, ik heb hier twee jaar geleden al een keer over gebeld). Ook vandaag zou ik weer een stuk of 5 smsjes gehad moeten hebben van ICS card services die niet aangekomen zijn. Qua tijdstip: allemaal in het afgelopen uur en om 13:41 voor het laatst. 

 

Helaas moet ik mijn werktelefoon binnenkort weer inleveren waardoor dit weer een issue gaat worden. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @koenmetwatcijfers 

Ik heb gelijk een nieuw onderzoek voor jou gestart! Dit zou geen twee jaar moeten duren, we gaan ons uiterste best doen om dit zo snel mogelijk voor jou op te lossen. Zodra hier meer informatie over is nemen onze netwerk specialisten contact met je op! Als ik je op dit moment nog met andere vragen kan helpen, dan weet je me te vinden! 

@Hajar 

Hierbij een aantal voorbeelden. De service is CM Nok. 

16-1-2020 08:51
16-1-2020 07:16
15-1-2020 17:53
15-1-2020 17:52
15-1-2020 16:50
15-1-2020 16:48
15-1-2020 16:46
De service is een verificatie van mijn dagelijkse werk. Ik gebruik dit normaal 10-20 keer per dag en het is nu ook niet werkbaar, waardoor ik (door TMobile) mijn dagelijkse werkzaamheden niet kan uitvoeren. 

Erg vervelend.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Roger Zwart 

Bedankt voor de voorbeelden. Ik heb ze toegevoegd aan je case. Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. 

De smsjes komen nu weer binnen. Ik heb geen bericht van T-Mobile gehad, maar het heeft zichzelf wel opgelost. 

Ik krijg ook geen smsjes van ZorgMail meer binnen.

 

Om 16:48:50 had er een moeten komen, En nog best wel veel de tijd er voor maar ze komen niet aan.

Zo is het voor mij niet mogelijk te communiceren met mijn arts.

 

PS.

Met een andere telefoon (een windows phone) krijg ik wel een SMSje binnen, maar op mijn Android Nokia 8.1 niet.

Reputatie 2

Het werkt nog steeds niet! - Verificatie SMS van creditcard komt ook niet door!

Lost het eens een keer op!!

Reageer