Beantwoord

Ik ontvang geen verificatie smsjes

  • 4 september 2019
  • 59 reacties
  • 2798 Bekeken


Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 7
Badge +18

@Martin_B 

Klopt.

 Maar gelukkig kon ik zo mij CZ zorgverzekering wel even wijzigen en voor al het ander is de technische dienst bezig, hopelijk komen ze met een oplossing

Reputatie 2

@Martin_B

Ik ontvang ook niks van DigiD maar als alternatief heb ik de DigiD app.

Heel simpel als de app eenmaal ingesteld is.

Maar jammer genoeg is er niet voor alles een app en moet je toch echt een SMS ontvangen wil je toegang krijgen tot je gegevens zoals Mailchimp bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +18

@Martin_B 

Ik ontvang ook niks van DigiD maar als alternatief heb ik de DigiD app.

Heel simpel als de app eenmaal ingesteld is.

Reputatie 2

Hallo T-Mobile,

Gaan jullie dit nu eens een keer echt oplossen en niet alleen maar zeggen dat jullie het aan het onderzoeken zijn? Ik heb dit probleem nu ruim twee weken en dit is echt heel vervelend. Geen digid, paypal, zorgverzekering, etc. Voor niet alles is zomaar even een andere manier te vinden om in te loggen en moet je een verificatie SMS ontvangen.


Hoe ga ik mijn zorgverzekering aanpassen zonder verificatie SMS 31/12?

Ik heb dit probleem ook ik ontvang al 2 weken geen verificatiecodes van ing, digid, marktplaats en alle andere instanties. T-mobile wanneer gaan jullie dit probleem oplossen ??? Door dit gedoe ga ik mijn abonnement niet meer verlengen die binnenkort verloopt.

Reputatie 7
Badge +18

Hi @Martin_B 

Ik vind het ook raar omdat het alleen bij T-Mobile is. Hiervoor had ik Ben en Youfone op beide werkte alles perfect. Waarschijnlijk iets niet goed gegaan, ik ben in afwachting van de technische dienst.

Reputatie 2

@Martin_B Ik heb het ook 😆 geen DigiD en microsoft maar alle andere werken wel die ik gebruik.

Ben nu doorgezet naar de technische afdeling.

@Waqqas is dit sinds je over bent naar TMNL?

Fijn dat ze het doorzetten naar de technische afdeling, maar zo moeilijk kan het toch niet zijn?? Zit al twee weken zonder en hoor niets van ze!!

Wens je veel sterkte 

Reputatie 2

 

Reputatie 2

Volgens de helpdesk is het een uitzonderlijk en ingewikkeld probleem wat niet zomaar op te lossen is en zit ik al bijna twee weken zonder verificatiecodes. Heb echt spijt dat ik ooit ben overgestapt...

Maar beste T-Mobile helpdesk, misschien zit de oplossing ergens tussen deze zoekresultaten: "geen verificatiecode". ??

 

 

Reputatie 7
Badge +18

@Martin_B Ik heb het ook 😆 geen DigiD en microsoft maar alle andere werken wel die ik gebruik.

Ben nu doorgezet naar de technische afdeling.

Reputatie 2

@Waqqas nee, dit is het niet.

Ik krijg wel normale SMS berichten binnen maar geen verificatie SMS van belastingdienst, digid, microsoft, ect. ben ook niet de enige die hier last van heeft of heeft gehad. Zoek maar eens binnen dit forum op  "geen verificatiecode".

Reputatie 7
Badge +18

@Martin_B

In je telefooninstellingen bij apps, zorg dat hij op alle apps staat kan je eens proberen om rechts bovenin in het menu op geavanceerd te tikken en vervolgens Premium sms service. Kan je deze eens op altijd toestaan zetten en kijken of dat helpt?

Wat ook kan is dat je nummer is geporteerd en de provider waar jou 06 nummer van afkomstig is die blokkeert de binnenkomende sms'jes uit het buitenland.

Reputatie 2

Helaas nog steeds geen oplossing voor dit probleem en weer een SMS die niet doorkomt!

https://digid.nl/sms_controleren 

23/12/2019 10.29

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martin_B 

Ik wil je graag van een update voorzien, maar die heb ik nog niet. Ik zie wel dat onze specialisten hard mee bezig zijn om het op te lossen. Ik heb je voorbeelden in ieder geval in de case gezet. Zij geven ook aan dat ze direct contact met je opnemen wanneer ze een oplossing hebben.

Reputatie 2

Nog een SMS die niet doorkomt.
Account bevestiging bij Amazon 21/12/2019 12.31

Reputatie 2

Ik neem elke dag even contact op aangezien in vanuit jullie weinig of niets hoor!

Vandaag een berichtje op mijn voicemail dat jullie voorbeelden willen hebben van smsjes die ik niet ontvang. Dit heb ik al 3 keer doorgegeven en staat ook in dit verhaal.

Gaat nu echt een heel vervelend verhaal worden!!!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martin_B 

Ik zie dat je gister ook contact hebt gehad. Onze specialisten zijn er hard mee bezig. Zij nemen zelf contact met je op zodra er een update is. Ik wil je daarom om geduld vragen. 

Reputatie 2

Hallo T-Mobile,

Graag even een update aangezien het nog steeds niet werkt.

Reputatie 2

Hi David, nogmaals alle begrip dat dit tijd kost, maar ook graag begrip dat dit te lang duurt en ik mijn werk niet normaal kan doen?!

Ik kan al bijna een week niet bij mijn gegevens zowel zakelijk als prive en kom dan niet met huisregeltjes aanzetten...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martin_B,

Je bent inderdaad niet de enige en ook mede daarom kan het wat tijd in beslag nemen voor alles helemaal opgepakt en opgelost is. Hierin zijn we ook afhankelijk van de collega's en wij kunnen dit niet voor je versnellen. Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost voor je!

Overigens worden ongevraagde privéberichten niet opgepakt, aangezien we de communicatie via de topics laten verlopen. Zie onder andere hier over ook onze Huisregels.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat het gerust weten!

Reputatie 2

Hi Evy, het is een probleem wat bij meer klanten voorkomt en begrip dat uitzoeken tijd kost, maar ik kan niet nog langer wachten en zeker niet tot na de feestdagen! 

Ik stuur je wel even een PBtje

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Martin_B 

Mijn collega Hajar is al druk bezig geweest voor je! Omdat we voor jou een case hebben aangemaakt en dit tot de bodem willen uitzoeken gaat hier wat tijd overheen. Onze specialisten doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het kan enige tijd duren ook omdat de feestdagen hier nog tussen komen. Zodra ze hier meer over weten wordt er direct contact met jou opgenomen! Als ik in de tussentijd iets voor je kan doen, laat je het dan weten? :grinning:  

Ik hoop dat het snel voor je wordt opgelost! 

Reputatie 2

En ook niet bij 

https://www.zorgdomein.nl/  

Gaat nu wel erg vervelend worden. 

Reputatie 2

Maar is er inmiddels een oplossing? Ik kan niet bij mijn gegevens...

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Martin_B 

Ik heb je voorbeelden in de case gezet. Onze specialisten gaan dit verder onderzoeken en zullen jou ook voorzien van een terugkoppeling. 

Reageer