Beantwoord

Ik ontvang geen verificatie smsjes

• 4 september 2019
  • 59 reacties
  • 2798 Bekeken

Toon eerste reactie

59 reacties

Reputatie 2

Microsoft: 15-12-2019 09:43 - 

https://login.microsoftonline.com/svnb2c.onmicrosoft.com

Mailchimp: 15-12-2019 09.45: 

https://us16.admin.mailchimp.com/login/tfa?referrer=%2F&stay-signed-in=N&from=

Reputatie 7
Badge +20

Hi Martin,

Als het bij onze technische collega's ligt, dan gaan zij het helemaal tot op de bodem uitzoeken! :ok_hand:

Reputatie 2

Hi, ik ben pas een week over van Robin Mobile naar T-Mobile en daarvoor ging het wel goed. Heb inmiddels met contact met de technische afdeling en die gingen kijken naar de portering of die wel goed is doorgekomen (of id). Aanvullende info stuur ik toe.

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Martin_B 

Goed dat je dit laat weten, ik help je dan ook graag bij het zoeken van een oplossing! Het gebeurt dus op verschillende plekken, sinds wanneer ontvang je geen sms'jes? Wanneer heb je voor het laatst wel een sms ontvangen van bijvoorbeeld Mailchimp of Microsoft?  Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen? Probeer dan gelijk uit of je dan wel een sms kan ontvangen. Door middel van het testen in een ander toestel weten we gelijk of het probleem aan de simkaart ligt of niet! Mocht dit niet werken, dan wil ik dit graag tot de bodem voor jullie uitzoeken!

Het is natuurlijk wel noodzakelijk dat je deze sms-berichten binnenkrijgt. Heb je misschien 3 voorbeelden van data waarop je een dergelijke sms had moeten krijgen, maar deze niet hebt ontvangen? Dan wil ik natuurlijk ook graag nog weten wie de afzender is, want dan kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling! Laat je even weten of het gelukt is met de kruistest? Zo niet, dan zie ik de gegevens graag tegemoet!:grinning:

Reputatie 2

Hallo, ik heb dit probleem ook. Krijg geen SMS binnen van Mailchimp of Microsoft. 

Gek genoeg wel van collega's. Telefoon herstart, etc. maar nog steeds niets. 

Werkt weer bij mij weer! Had te maken met het feit dat er na een update van mijn Huawei p20 pro, een blokkade actief was geworden voor sms'jes waarvan de zender onbekend is. Na deblokkeren kwamen de sms'jes weer door.

gr

Mayron
Hallo @Gioia,

Inmiddels heb ik weer hetzelfde probleem met T-mobile. Sinds vandaag komen de verificatie smsjes van buitenlandse + Nederlandse bedrijven niet meer binnen.

Ik kan nu niet meer inloggen bij o.a.: Microsoft, Google, Facebook, Digid, mijn bank, creditcard maatschappij, zorgverzekering, etc. Dit is ontzettend vervelend!

Heb dezelfde stappen doorlopen als hierboven. Dit is erg vervelend en heb echt jullie hulp nodig!

Alvast dank.
Ik ontvang sinds begin van de week ook geen verificatie sms'jes meer van o.a Google..

Dus probleem speelt nog steeds bij mij. Help!
Reputatie 3
Badge +3
Hi @Hendrikvz,

Wauw, 60 sms'en in één keer is natuurlijk erg veel - ik ben in ieder geval blij dat je ze alsnog hebt gekregen en alles voor nu is opgelost. Als je dit in de toekomst toch nog een keer ervaart laat je het ons dan direct weten? Dan gaan we onderzoeken wat er aan de hand is en hoe we het voor je kunnen oplossen.

Fijn weekend en bij andere vragen weet je mij te vinden!

Reageer