Ik zit met een probleem, waarbij ook T-mobile helpdesk mij niet kan helpen. Sinds vandaag ontvang ik geen verificatiecodes (sms) meer van onder andere Microsoft, Booking.com, Google, AirBnB. Het vreemde is dat ik wel codes ontvang van Nederlandse bedrijven. Denk aan DigiD, T-mobile of mijn bank / creditcard maatschappij.
Mijn toestel:
iPhone XR met versie 12.4.1
Wat heb ik gedaan:
- Factory reset
- Simkaart in ander toestel
- Netwerkinstellingen bekeken
- Netwerkinstellingen reset
Kan iemand mij helpen?
Vriendelijke groet,
Hendrik
Update om 20:00 uur
Zojuist ontving ik in één keer 60 verificatiecodes. Dit zijn alle smsjes die blijkbaar ergens zijn blijven hangen. Het probleem lijkt opgelost.
Beste antwoord door Gioia
Wauw, 60 sms'en in één keer is natuurlijk erg veel - ik ben in ieder geval blij dat je ze alsnog hebt gekregen en alles voor nu is opgelost. Als je dit in de toekomst toch nog een keer ervaart laat je het ons dan direct weten? Dan gaan we onderzoeken wat er aan de hand is en hoe we het voor je kunnen oplossen.
Fijn weekend en bij andere vragen weet je mij te vinden!