Sticky

[Info] Netwerkproblemen

  • 22 februari 2016
  • 77 reacties
  • 33550 Bekeken

Reputatie 6
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 925 reacties

Heb je problemen met het T-Mobile netwerk? Op deze pagina vind je een overzicht van de belangrijkste storingen op het T-Mobile netwerk.


Staat er geen storing op de storingspagina maar heb je wel netwerkproblemen? Neem dan eerst dit topic door. Wanneer er werkzaamheden bij jou in de buurt zijn kan je bereik slechter zijn dan je gewend bent. Zet je toestel ook altijd even uit - en weer aan om opnieuw verbinding te maken met het netwerk. Wil je een storing melden? Dit kan via de dekkingskaart.

Heb je vragen over een netwerkstoring. Stel ze in dit topic!

77 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Escovan 

Was een korte storing inmiddels verholpen denk ik omdat hij het bij mij weer doet.

Indien je nog geen netwerk hebt gestart even.

Reputatie 4
Badge +5
Hoi Cara,

Heb je een keer je telefoon helemaal uitgezet en opnieuw opgestart?
Reputatie 6
Badge +6

Hi@p.foekens 

Goed dat je dit aankaart op onze Community! Allereerst excuses voor het ongemak. Ik ben dit gelijk voor je gaan uitzoeken en er zijn inderdaad geplande werkzaamheden bezig rondom jouw gebied. We verwachten dit binnen drie dagen te hebben opgelost! Je kunt de actuele werkzaamheden bijhouden op deze pagina door heel simpel je postcode en woonplek in te voeren. 

Hopelijk is alles weer snel zoals je gewend bent en mocht je verder nog vragen hebben dan ben ik er om je verder te helpen! :grinning:

We hebben sinds maandagochtend geen verbinding meer (geen internet, geen tv; modem heeft geen fiber en wan). Zeer regelmatig de modem gereset, zelfs een factory reset maar geen resultaat.
Jammer dat als ik maandag (eigenlijk zondag) een storing meldt, dinsdag wordt geroepen dat "de storing is verholpen", er pas donderdag (vandaag) een monteur komt van Guidion en dan helaas vertelt dat hij niets kan en mag doen omdat het aan de glasverbinding ligt (modem ok, en tussen modem en glaskastje ok); geen signaal op de glasvezel zelf....
Nu wordt het afwachten wanneer klantenservice of ReggeFiber contact gaan opnemen om een afspraak in te plannen, dus geen internet en tv dit weekend 😔.
Het zou fijn zijn als de (glas)kabelexploitanten en de providers wat beter met elkaar zouden samenwerken......
Reputatie 6
Badge +2
Hey @macmeester ai dat is zeker geen pretje😯. Maar zo te lezen is er gelukkig wel al hulp onderweg! Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken? Voor vragen kun je altijd bij mij terecht!
Reputatie 4
Badge +1

Ik wil niet zeuren, maar volgens mij liggen jullie landelijk plat TMobile… Kan niet bellen of wat dan ook :+

Ik heb sinds een tijdje heel slecht bereik met bellen. Het is met name als ik thuis ben. Op de dekkingskaart zie ik verder geen problemen. Eerder dacht ik dat het aan mijn toestel lag maar ook met een nieuwe telefoon blijven gesprekken wegvallen of kan ik zelfs helemaal niet bellen. Kan iemand mij helpen?
Reputatie 7
Badge +20

Hi all,

We zijn er van op de hoogte en in dit topic vind je meer specifieke informatie over de problemen op het mobiele netwerk.

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt. Je kan via onze dekkingskaart ook een melding maken van je probleem dan gaan onze netwerkspecialisten het verder onderzoeken.

Ik hoor graag van je of het lukt!
Hi Hajar,
Met een ander toestel heb ik hetzelfde probleem. Ligt het dan aan de sim? Wat zijn de mogelijkheden voor een nieuwe simkaart?
Ik heb ook een melding gemaakt via de dekkingskaart.
dankjewel!!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sanne,

Je kan heel eenvoudig een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile. Deze ontvang je dan binnen 3 werkdagen thuis. Goed dat je ook een melding hebt gemaakt dan kunnen onze netwerkspecialisten ermee aan de slag!

Laat je ook even weten of je met de nieuwe simkaart verschil merkt?
Reputatie 1

Op de website staat dat er geen storing is in het gebied 1381 t/m 1383 maar we hebben al twee dagen met meerdere mensen in de buurt/stad problemen met bellen en internet. Ook meerdere keren gemeld door mensen via de website. Is dit bij jullie bekend? Zo ja wat is de prognose voor een oplossing?

Reputatie 7
Badge +20

Hi@AHNR1,

We zijn bekend met de problemen in Weesp en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.  De dekkingskaart is ook aangepast en mocht er een update of oplossing zijn dan vind je die ook daar. Sorry voor het ongemak! 

Als we je in de tussentijd ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Goedenavond, kan er een storing zijn met sms'en versturen? Want ik kan geen sms'jes meer versturen er komt dan te staan sms verzenden mislukt! Heb me tel al aan en uit gezet en het nr van de berichtencentrale staat ook gewoon goed. MVG
Reputatie 6
Badge +15
Hey Amaliaaaa,

Welkom terug op het forum!

Super onhandig dat je geen sms'jes meer kunt versturen. Kun je nog wel sms'jes ontvangen? Heb je verder wel gewoon netwerk? Kun je wel bellen? Kun je aangeven of je dit probleem voornamelijk op één locatie hebt of op meerdere locaties? Ik heb in ieder geval jouw simkaart opnieuw op ons netwerk geregistreerd, wellicht helpt dit al!

Mocht je nog problemen ervaren zou je jouw simkaart dan eens in een ander toestel willen uitproberen? Zo kunnen we er achter komen of het probleem eventueel door de simkaart of door het toestel komt!

Een hoop vragen, maar met wat meer informatie kunnen we je wat makkelijker verder helpen! 🙂 Ik zie je reactie tegemoet!
Hai, ik had net gereageerd onder een topic dat er storingen waren qua blokkade, ondertussen is mijn telefoon nog niet bruikbaar terwijl ik gister mijn bedrag heb voldaan in de t mobile winkel. Kunt u me hierbij helpen?
Reputatie 6
Badge +15
Hi Ginairo,

Ik heb net in dit topic op je gereageerd. Wil je er op letten dat het niet toegestaan is om berichten dubbel te posten. Dat is tegen de huisregels. Alvast bedankt!
Je kunt het best geholpen worden door de klanten servies te bellen die zullen je met plezier mee helpen

Gr metincan
Reputatie 7
Badge +20
Hey Metincan,

Je reageert op een redelijk oude reactie van mijn collega Amy. 😉

Daarnaast bieden we via het Forum ook klantenservice, dus als je hier je vraag stelt dan helpen we daar ook graag bij!
Ik heb het zelfde probleem!
Kan geen berichten versturen en niet bellen.
Netwerkfout word aangegeven.
Zouden jullie mijn simkaart opnieuw kunnen aanmelden bij jullie netwerk?

Groet Marijke de Jong
Ik woon in 6641 en heb nu sinds gisteren geen telefoon bereik? Gr Erwin
Reputatie 7
Badge +20
Hi Marijke,

Welkom op ons forum!

Wat balen dat je ook netwerk problemen ervaart. Ik heb de dekking gecontroleerd in jouw regio en je zou wel een goede dekking moeten hebben. Krijg je de melding geen service te zien? Ervaar je dit probleem op een of meerdere locaties? Ik heb je simkaart gereset. Zou je jouw toestel uit kunnen zetten en over 15 min weer aan. Ben benieuwd of je dan wel verbinding kan maken met ons netwerk.

Laat het mij weten!

@Winneman,

Welkom op ons Forum!

Ik heb ook voor jou de dekking gecontroleerd en ook jij zou goede dekking moeten hebben. Ik zie wel dat er gister een storing was in omgeving Nijmegen dus wellicht dat je hier ook hinder aan hebt ondervonden. Ervaar je nog steeds problemen met het bereik? Is dat alleen op je thuis locatie of op meerdere locaties? Welke melding krijg je te zien of te horen? Heb je al geprobeerd om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Zo kunnen we controleren of het probleem bij je simkaart of toestel ligt.

Ik hoor graag van je zodat we je verder kunnen helpen.
Hallo, ik ben alsmaar in het buitlenland kan wel gebeld worden maar kan zelf niet bellen of smsen. Ik heb een iphone 5s nummer weten jullie graag krijg ik een berichtje als het terug zou werken

Groetjes Bjorn
Reputatie 6
Badge +15
Hi Bjorn,

Ik zie dat je vandaag ook zelf een aantal keer je blokkades hebt aangepast. Er was ook nog een blokkade actief die alleen wij kunnen verwijderen. Uiteraard heb ik dit ook direct voor je gedaan! 🙂

Meer informatie over bellen in het buitenland vind je in dit forumtopic. Wil je jouw toestel even opnieuw opstarten en daarna laten weten of alles weer naar behoren werkt?
Het zelfde : huawei p8 lite

Reageer