Beantwoord

Ingress problemen icm Extra veilig online

• 2 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Steeds als ik buiten ingress speel krijg ik van tmobile een SMS dat ik een onveilige handeling wil doen en kan dan vervolgens niet verder spelen. Kan ik dit uitzetten door ergens te melden dat ik deze verbinding accepteer
icon

Beste antwoord door Sam- 3 augustus 2017, 11:40

Hey hey,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je die sms'jes niet meer wil ontvangen. Op een gegeven moment gaat dat heel vervelend worden.

Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij nemen dit in behandeling en voorzien jou binnen 6 dagen van een reactie. We zullen het dus even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi A.rooda,

Dat kan ik heel goed begrijpen!

Mijn collega Issam heeft het voor je doorgezet naar de juiste afdeling. Hopelijk komen zij snel met een oplossing. 🙂
Dat ik smsjes krijg vind ik nog niet eens het ergste maar dat het systeem onderdelen uit een APP blokeert waardoor deze niet te gebruiken is vind ik veel vervelender.
Reputatie 4
Badge +17
Hey hey,

Welkom op het forum!

Begrijpelijk dat je die sms'jes niet meer wil ontvangen. Op een gegeven moment gaat dat heel vervelend worden.

Ik heb je verzoek doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij nemen dit in behandeling en voorzien jou binnen 6 dagen van een reactie. We zullen het dus even moeten afwachten.

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Reageer