Beantwoord

internet doet het niet

• 1 februari 2021
  • 33 reacties
  • 283 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39

Wat gebeurt er als je je toestel dan opnieuw start? Ik zie dat je actieve databundels hebt en dat er ook tegoed van afgaat. Is je verbinding verder wel goed? Kun je ook je simkaart in een ander toestel testen en controleren of je dan wel een stabiele internet verbinding hebt?

dan blijf ik nog steeds zonder internet en vandaag gebeurt het weer. om 19:30 valt het internet weer weg..iedere keer als ik een dagbundel neem

Je Unlimited Data Vandaag bundel is nu geactiveerd en geldig tot en met 11-03-2021 23:59uur. Je ontvangt geen sms wanneer de bundel niet meer geldig is. Verbruikstatus weten? Kijk op https://t-mobile.nl/verbruik  Groeten T-Mobile

ik heb tmobile gebeld,een kwartier aan de lijn gehangen en ze zouden het oplossen maar ik krijg alleen 300mb ter compensatie. terwijl ik wel me tegoed moet verspillen aan bellen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39,

Ik zie dat je dit ook al via Facebook hebt aangekaart en dat onze collega Zoë al voor je bezig is. Aangezien het onhandig en onoverzichtelijk zou zijn als we dit via twee kanalen én meerdere collega's op gaan pakken kun je dit verder via Facebook met mijn collega oppakken. Op die manier komen we niet in elkaars vaarwater en wordt dit hopelijk spoedig opgelost!

zaterdag 20-03 18:00 internet weer weggevallen bij unlimited data vandaag. tmobile is niet bereikbaar op mobiel..facebook..community..bedankt voor jullie hulp..fuckers

Reputatie 7
Badge +20

@daniell39 

Dit is al de tweede keer dat je dit soort taalgebruik gebruikt op onze Community en dit is hierbij de laatste waarschuwing. Zoals mijn collega heeft aangegeven word je al verder geholpen via Facebook dus graag alle communicatie via Facebook laten lopen. 

en een paar maanden later is het nog steeds niet opgelost..terwijl ik wel iederw keer 2.95€ moet betalen..bied de klote dagbundel niet aan als er iedere keeŕ misgaat..dan zijn het fuckers die daar werken ja..ik loop godverdomme steeds aan te kaarten..amateurs

Reputatie 1
Badge

en een paar maanden later is het nog steeds niet opgelost..terwijl ik wel iederw keer 2.95€ moet betalen..bied de klote dagbundel niet aan als er iedere keeŕ misgaat..dan zijn het fuckers die daar werken ja..ik loop godverdomme steeds aan te kaarten..amateurs

Heb jij je toestel op automatisch verbinden staan voor netwerken en niet op handmatig, als de verbinding wegvalt bij handmatig komt hij niet meer terug, kijk daar ook maar even naar en dat toestel op 2G 3G 4G (5G) automatisch staat, tjonge wat een taalgebruik.

Reageer